زن بارداری که در کما بود، با اشاره به شکمش جان نوزادش را نجات داد+عکس

maryam01
خانم کولوینا جولینا ۲۷ ساله که خودش پرستار است، زمانی که ۲۳ هفته از باداری‌اش می‌گذشت ناگهان دچار سکته‌ی مغزی شده و بر زمین افتاد.

خانم کولوینا جولینا ۲۷ ساله که خودش پرستار است، زمانی که ۲۳ هفته از باداری‌اش می‌گذشت ناگهان دچار سکته‌ی مغزی شده و بر زمین افتاد. بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کردند. پزشکان گفتند که شانس زنده ماندن او و نوزاد داخل شکمش، تنها ۱۰ درصد است. اما در شرایطی که او روی تخت بیمارستان و در کما بوده و خانواده‌ی ناامیدش هم کنارش بودند به طور معجزه‌آسایی توانست دستش را بلند کرده و شکمش را لمس کند.


همسرش متئو بلافاصله پزشکان را صدا کرد و آنها متوجه شدند ضربان قلب کولوینا افت پیدا کرده و اکسیژن کافی به بچه نمی‌رسد. آنها مجبور شدند سزارین اضطراری انجام دهند و اینگونه بود که نوزاد او، مایا، به دنیا آمد. خانم کولوینا می‌گوید: احساس وحشتناکی بود. درد شدیدی در پشت گردنم حس می‌کردم. تنها چیزی که به یاد دارم افرادی هستند که با من صحبت می‌کردند. وقتی بچه‌ام را سزارین کردند و من به هوش آمدم، پزشکان گفتند که نزدیک بود بمیرم و به خاطر همین بچه را سزارین کردند.


بعد از قرار دادن مایا در دستگاه انکوباتور، او دوران بهبودی را به طور کامل سپری کرد.
پزشکان می‌گویند: خانم کولوینا حدود ۱۰۲ شب در بیمارستان بستری بود – چیزی بیشتر از حد طبیعی یک بیمار- و این به خاطر وضعیت حاد ایشان بود و از طرفی باعث شد تا دوران بهبودی خود را به خوبی سپری کند.
(منبع: dailymail)

کودکی که بعد از جدا کردن دستگاه‌ها با رضایت والدینش، زنده ماند+عکس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ