با گل شمعدانی چین نخورید

akahmadi
با چند قطره روغن گل شمعدانی به جنگ خشکی و چروک‌های پاییزی بروید گل شمعدانی با آن گل‌های قرمز و صورتی فقط بالکن و باغچه شما را زیبا و شاداب نمی‌کند. اگر به زیبایی و طراوت پوست‌تان اهمیت می‌دهید، می‌توانید از این گل خوشبو استفاده کنید و شادابی را به صورت‌تان برگردانید. با چند قطره روغن گل شمعدانی می‌توانید پوست صورت را از هر نوع عفونت واکسینه کنید.

 الو دکتر-گل شمعدانی با آن گل‌های قرمز و صورتی فقط بالکن و باغچه شما را زیبا و شاداب نمی‌کند. اگر به زیبایی و طراوت پوست‌تان اهمیت می‌دهید، می‌توانید از این گل خوشبو استفاده کنید و شادابی را به صورت‌تان برگردانید. با چند قطره روغن گل شمعدانی می‌توانید پوست صورت را از هر نوع عفونت واکسینه کنید. چند قطره روغن گل شمعدانی را در نصف لیوان آب جوشیده خنک شده حل کنید و بعد با پنبه استریل روی پوست بمالید. روغن این گل باعث می‌شود پوست‌های خشک شده در پاییز چربی لازم را به‌دست آورند همچنین جلوی چین و چروک خوردن پوست را می‌گیرد. با روغن گل شمعدانی می‌توانید یک پاک‌کننده آرایشی هم بسازید. سه قطره روغن گل را در یک لیوان آب جوشیده خنک حل کنید و بعد با پنبه روی پوست‌تان بکشید تا آرایش پاک شود. البته این روغن را نباید به چشم‌های‌تان بزنید. از این روغن می‌توانید هر روز هفته استفاده کنید. فقط حواس‌تان باشد به هیچ عنوان از روغن غلیظ به‌طور مستقیم روی پوست صورت‌تان استفاده نکنید. روغن را قبل از استفاده حتما در آب حل کنید و بعد به پوست بمالید.

اگر به زیبایی و سلامت پوست صورتتان اهمیت می دهید مطالب زیادی برایتان در مجله سیب سبز شماره 144 که هم اکنون روی کیوسک است ،گرد آوری کرده ایم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ