راه‌هایی برای بهبود سردمزاجی در زندگی زناشویی

mojtaba
تحقیقات نشان می‌دهد که احتمال خودکشی در مردانی که از زنان خود طلاق گرفته‌اند تا ۳۹ درصد بیشتر است. حتی اگر خودتان را نکُشید، حتما جوانمرگ خواهید شد.

تحقیقات نشان می‌دهد که احتمال خودکشی در مردانی که از زنان خود طلاق گرفته‌اند تا ۳۹ درصد بیشتر است. حتی اگر خودتان را نکُشید، حتما جوانمرگ خواهید شد. فراموش نکنید که جنب و جوش شما هم تحت تأثیر مجرد بودن‌تان است. در اینجا به راهکارهایی اشاره می‌کنیم که باعث محافظت از شما در برابر یک زندگی مجردی و ناسالم می‌شود.
۱- همیشه به بهترین توصیفی که از او (زن خود) در ذهن دارید فکر کنید، نه بدترین
به آزاردهنده‌ترین کاری که او انجام میدهد فکر کنید؛ کاری که همیشه به بدترین شکل آن را تفسیر می‌کنید. روانشناسان آن را «ویژگیه‌ای ناسازگارانه» می‌نامند. بهتر است این افکار را پایان دهید. می‌توانید با درست فکر درباره‌ی ازدواج یا دیدن آن از زاویه‌ای دیگر، وضعیت آن را بهتر کنید؛ بنابراین سعی کنید بهترین تفسیری را که از کارهای او داشتید به خاطر بیاورید نه بدترین.
۲- چالش‌هایی انتخاب کنید که بار منفی نداشته باشد
فکر می‌کنید چند روز در ماه می‌توانید کاری منفی یا آزاردهنده نسبت به همسرتان انجام ندهید یا به او متلک نگویید؟ سعی کنید خود را به چالش بکشید و این کار را امتحان کنید.
۳- معجزه‌ی ماساژ پا و ماساژ سر را فراموش نکنید
۴- سعی کنید زیاد غر نزنید یا شکایت نکنید. به‌جایش تلاش کنید مؤدبانه خواسته‌تان را بگویید.
۵- برایش یک نامه بنویسید‌– البته روی کاغذ
دانشمندان دانشگاه دنور طی تحقیقاتی که روی سربازان انجام دادهاند متوجه شدند تبادل نامه بین آنها و همسران‌شان تاثیر بسیار مثبت و طولانی نسبت به اساماس دادن داشته است.
۶- سعی نکنید که مشکلات او را درست کرده یا او را تغییر دهید- فقط به حرفهایش گوش دهید
مردان خود را مقید میکنند که مشکلات همسران‌شان را حل کرده تا بدین وسیله از زنی که دوستش دارند محافظت کنند. این مسئله می‌تواند باعث پس زدن بسیاری از مسائل شود، چرا که زن فقط دوست دارد شما به او گوش بسپرید. دفعه‌ی بعدی که زن‌تان خواست برای شما غر بزند یا خودش را خالی کند، گوش‌های شنوای خود را در اختیار او قرار دهید.
(منبع: womenshealthmag)

دلایل سردمزاجی آقایان و درمان آن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ