زنی که جان نوه‌ ۱۸ ماهه‌اش را از طریق اسکایپ نجات داد+عکس

maryam01
زنی توانست زندگی نوه‌اش را که از نارسایی قلبی رنج می‌برد، نجات دهد؛ این زن پس از شنیدن صدای نوه‌اش از طریق اسکایپ متوجه شد که او به طرز عجیبی نفس می‌کشد.

زنی توانست زندگی نوه‌اش را که از نارسایی قلبی رنج می‌برد، نجات دهد؛ این زن پس از شنیدن صدای نوه‌اش از طریق اسکایپ متوجه شد که او به طرز عجیبی نفس می‌کشد.
آدریان لیوینگستون ۳۴ ساله و همسرش کندس ۳۱ ساله، از طریق چت تصویری با مادرش الیزابت مایسر در حال صحبت بودند که مادربزرگ متوجه تنفس غیر عادی نوه‌اش الیوت شد. او به آدریان و کندس توصیه می‌کند که هرچه سریع‌تر الیوت را به بیمارستان ببرند. وضعیت الیوت روز بعد بدتر شد. پزشکان تشخیص دادند که او به کاردیومیوپاتی اتساعی مبتلا شده است؛ این عارضه نوعی نارسایی قلبی است که باعث کشیدگی بیش از اندازه عضلات قلب می‌شود.


الیوت، که در حال حاضر ۱۸ ماه دارد، به مدت هفت ساعت تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد تا یک دستگاه پمپاژ خون به جای قلبش تعبیه شود تا در فرصت مناسب تحت عمل پیوند قرار بگیرد. الیوت یکی از جوان‌ترین بیماران انگلیسی است که در فهرست بیماران پیوندی قرار گرفته است.
با این حال، او توانسته است تا به امروز بیش از هشت ماه با این قلب مکانیکی زندگی کند. زمان بقا برای بیمارانی که از این قلب استفاده می‌کنند، ۲۵۱ روز است. به گفته آدریان، نام الیوت در انگلستان و کل اروپا در فهرست انتظار عمل پیوند قلب قرار گرفته است.


علی‌رغم اینکه خانم لیوینگستون در طول دوران بارداری و زایمان با مشکل خاصی مواجه نشد، معاینات عادی الیوت در ۱۰ روزگی حاکی از آن بودند که او به طور قابل توجهی افزایش وزن داشته است. عارضه‌ای که می‌تواند به نارسایی قلبی‌اش مرتبط باشد.
(منبع: dailymail)

این نوزاد به خاطر سکته‌ی مغزی با یک قلب نصفه‌ به دنیا آمد‌+عکس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ