کاهش وزن با مواد غذایی پاییزی

maryam01
اگر از همین امروز تصمیم گرفته‌اید لاغر شوید، ما به شما غذاهای مختص این فصل را که می توانند باعث کاهش وزن شوند، معرفی می کنیم.

اگر از همین امروز تصمیم گرفته‌اید لاغر شوید، ما به شما غذاهای مختص این فصل را که می توانند باعث کاهش وزن شوند، معرفی می کنیم.
سیب
یک سیب بزرگ حاوی ۵.۵ گرم فیبر است. سیب سرشار از پکتین است؛ نوعی فیبر پر کننده که از پرخوری جلوگیری می‌کند. بنابراین، خوردن سیب به عنوان میان‌وعده در طولانی مدت باعث کاهش وزن می‌شود.
کدو تنبل
از کدو تنبل به عنوان طعم‌دهنده غذایی استفاده می‌شود. تا فصل این غذا به پایان نرسیده است، از خوردن آن لذت ببرید. هر تکه کدو تنبل حاوی ۳ گرم فیبر و کمتر از ۵۰ کالری است.
کلم بروکسل
کلم بروکسل سرشار از فیبر و مواد مغذی است. کلم بروکسل علاوه بر اینکه یک منبع مناسب برای دریافت فیبر است، به نسبت سایر سبزیجات از پروتئین بیشتری برخوردار است. یک تکه کلم بروکسل حاوی ۳ گرم پروتئین است.
سیب‌زمینی شیرین
سیب‌زمینی شیرین به واسطه فیبری که دارد، شما را تا مدتی سیر نگه می‌دارد. سیب‌زمینی باعث تنظیم قند خون شده و از اشتهای کاذب و پرخوری جلوگیری می‌کند.
اسپاگتی کدو
اسپاگتی کدو کالری اندکی دارد، اما سرشار از آنتی اکسیدان است. از این رو، برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند مناسب تلقی می‌شود. اسپاگتی کدو جایگزین مناسبی برای پاستاها و نودل‌های پر کالری است.
دارچین
عطر و طعم دارچین با دستورهای غذایی پاییزی کاملا جور است. این ادویه باعث تنظیم اشتها شده و قابلیت چربی‌سوزی دارد. بنابراین، بهتر است آن را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. دارچین به تنظیم سطح قند خون کمک کرده و از اشتهای کاذب و افزایش سوخت و ساز بدن جلوگیری می‌کند.
زغال اخته
بسیاری از افراد از سس شیرین زغال اخته به خاطر چسبندگی و شیرینی خاصی که دارد در تهیه غذای روز شکرگزاری استفاده می‌کنند. اما این ماده غذایی سرشار از اسید اورسولیک است؛ ترکیبی که نقش قابل توجهی در سوزاندن چربی‌ها دارد.
(منبع: webmd)

با این رژیم غذایی ۳ روزه لاغر شوید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ