همه نکاتی که باید درباره سادهترین راه کاهش وزن در جهان بدانید

niloofar465
تر- اگر روزی چند ساعت پیاده‌روی می‌کنید و هر روز خسته‌تر از قبل به خانه برمی‌گردید و آن عددی را که می‌خواهید روی ترازو نمی‌بینید، حتما یک جای کار اشتباه است. شاید فوت‌وفن پیاده‌روی را به‌خوبی نمی‌دانید. پیاده‌روی هم نیاز به آمادگی دارد و حتی اگر اهل ورزش باشید و هر روز پیاده‌روی کنید، ممکن است همه نکات را درباره این ورزش ندانید.

الو دکتر- اگر روزی چند ساعت پیادهروی میکنید و هر روز خستهتر از قبل به خانه برمیگردید و آن عددی را که میخواهید روی ترازو نمیبینید، حتما یک جای کار اشتباه است.  شاید فوتوفن پیادهروی را بهخوبی نمیدانید. پیادهروی هم نیاز به آمادگی دارد و  حتی اگر اهل ورزش باشید و هر روز پیادهروی کنید، ممکن است همه نکات را درباره این ورزش ندانید.  شاید ندانید چقدر باید آب بخورید و کی باید آب بخورید یا اینکه چه کفشی باید بهپا کنید یا اینکه دستهایتان را چطور تکان بدهید. اگر دلتان میخواهد از پیادهرویهایتان نتیجه بگیرید با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه میتوانید با رعایت نکات کوچک هم از پیادهروی لذت بیشتری ببرید و هم از فواید آن بهرهمند شوید. 

به میزان کافی آب بنوشید

در طول پیادهروی هر20دقیقه یکبار یک فنجان یا بیشتر آب بنوشید. بعد از پیادهروی یک یا دو لیوان آب بنوشید. قبل از ورزش نوشیدنیها کافئیندار نخورید، این مواد باعث از بین رفتن آب بدنتان میشود. تشنگی بهتر از خوردن این نوشیدنیهایی است که شما را در طول راه تشنه کند و برای دستشویی مجبور به ایستادن شوید. اگر بیش از دو ساعت پیادهروی میکنید، نوشیدنی الکترولیتی ورزشی که در نوشابههای ورزشی موجود است، را جایگزین آب کنید و از آن بنوشید. هنگامی که تشنه هستید، حتما آب بنوشید و مطمئن شوید که از نوشیدنی حاوی نمک استفاده میکنید تا نمک ازدست رفته بدنتان جبران شود نه اینکه فقط آب خالی بنوشید.  

اگر توان پیادهروی ندارید

اگر حس و حال پیادهروی ندارید و با کمی پیادهروی احساس خستگی و تحریکپذیری میکنید، ممکن است بدن شما آمادگی کافی نداشته باشد. برای حل این مشکل هر هفته جمعهها را تعطیل کنید و از این روز استفاده کنید. حداقل یک بار در هفته، به بدنتان اجازه دهید تا خودش را بازسازی و ماهیچهسازی کند و عضلات و رگهای خونی شما خودشان را تقویت کنند و کمی قوت بگیرند و انرژی کافی به شما بدهند تا بتوانید دوباره هفتهای را با انرژی آغاز کنید. خواب هم برای اینکه بتوانید نتیجه بهتری از تمرینات خود بهدست آورید نقش مهمی ایفا میکند. به اندازه کافی بخوابید. 

ادامه این گزارش را  می توانید، در شماره 145 مجله سیب سبز که از 17 آبان روی کیوسک می­آید، بخوانید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
فریدون

فریدون

1394-08-21 - 18:26 پاسخ

مطلب عالی بود

نسیم  چرخچی

نسیم چرخچی

1394-08-17 - 19:19 پاسخ

بسیار عالی بود..ممنون