کاهش وزن با رژیم ژاپنی «نفس عمیق»

maryam01
صرف‌نظر از اینکه به وزن و اندام دلخواهتان دست می‌یابید یا خیر، این شیوه درمانی تکنیک‌های تمرینی جالبی را به شما می‌آموزد. علاوه‌براین، نفس کشیدن هرگز به شما لطمه نمی‌زند!

کاهش وزن به عنوان یک سرگرمی ملی در آمریکا شناخته می‌شود. از این رو، رژیم‌های غذایی متعددی به صورت روزانه معرفی شده و سریعا منسوخ می‌شوند. بسیاری از افراد صبح خود را با نوشیدن شربت افرا، آب لیمو و یا خوردن کوکی و بستنی رژیمی آغاز می‌کنند. در حالیکه شهروندان آمریکایی از راهبردهای معین خود برای کاهش وزن پیروی می‌کنند، شهروندان سایر کشورها نیز از رژیم‌های غذایی عجیب و غریب مخصوص به خود برخوردارند.
ژاپن یکی از معدود کشورهایی است که در زمینه رژیم‌های غذایی زودگذر شهرت دارد. روند تغییر رژیم‌های غذایی زودگذر در ژاپن از ایالات متحده نیز سریع‌تر است. در حال حاضر، رژیم «تنفس عمیق» به عنوان یک رژیم غذایی محبوب در سرزمین خورشیدهای تابان شناخته می‌شود. نام این رژیم غذایی زمانی مطرح شد که بنیانگذار آن، ریوسوک میکی، برای رفع کمردرد خود به انجام تمرینات تنفسی پرداخت. او توانست با انجام یک سری تمرینات ساده ۲۸ پوند وزن کم کند. ممکن است انجام تمرینات تنفسی به صورت روزانه کمی احمقانه به نظر برسد. اما فقط کافی است امتحانش کنید تا از نتایج قابل توجه آن بهره‌مند شوید. در واقع، شما می‌توانید با نفس کشیدن از یک اندام متناسب برخوردار شوید.
این شیوه درمانی چندان سریع به نتیجه نمی‌رسد؛ با این حال، بسیاری از آگهی‌های تبلیغاتی اذعان دارند که سریعا نتیجه می‌گیرید. به طور کلی، صرف‌نظر از اینکه به وزن و اندام دلخواهتان دست یابید یا خیر، این شیوه درمانی تکنیک‌های تمرینی جالبی را به شما می‌آموزد. علاوه‌براین، نفس کشیدن هرگز به شما لطمه نمی‌زند!
شیوه کار به این صورت است که باید روی زمین بنشینید و یک پایتان را جلوی بدنتان بگذارید. سعی کنید بیشتر وزنتان را روی پای عقبتان بیندازید. سپس برای ۳ ثانیه نفستان را به داخل فرو دهید و دستانتان را در هوا بالا ببرید. با هر بازدم، از تمام بدنتان برای بیرون دادن هوا از ریه‌ها استفاده کنید. بازدم شما باید ۷ ثانیه طول بکشد. قسمت سخت ماجرا اینجاست که وقتی در حقیقت هوایی برای بیرون دادن ندارید، باید به این کار ادامه دهید. این عمل را ۶ بار تکرار کنید. 
(منبع: webmd)

چطور بدون رژیم غذایی می‌توان لاغر شد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
ناهید

ناهید

1396-07-16 - 23:35 پاسخ

سلام. این روش واقعا نتیجه میده. من خودم قبلا تجربه کردم. البته برای آنهایی که چاقی شون به خاطر سوخت و ساز پایین بدن باشه و عموما نفس های سطحی می کشند.

sarah

sarah

1395-01-06 - 08:59 پاسخ

بسیار جالب است اما اثر دارد یا ندارد را نمیدانم.

sarah

sarah

1395-01-06 - 08:59 پاسخ

بسیار جالب است اما اثر دارد یا ندارد را نمیدانم.