درمان طبیعی آلرژی با عسل خالص

maryam01
کسانی که از آلرژی فصلی و علائم مربوط به آن از قبیل عطسه، آبریزش چشم، آبریزش بینی، سرفه و گرفتگی بینی رنج می‌برند، می‌توانند از داروهای طبیعی و خانگی برای درمان حساسیت خود استفاده کنند.

صنعت داروسازی برای درمان هر وضعیتی از آلرژی گرفته تا کاهش وزن یک داروی ویژه عرضه کرده است. با این حال، مردم به طور فزاینده‌ای از عوارض جانبی داروهای تجویزی آگاه شده‌اند. در نتیجه، بسیاری از افراد به دنبال یافتن روش‌های درمانی طبیعی هستند.
کسانی که از آلرژی فصلی و علائم مربوط به آن از قبیل عطسه، آبریزش چشم، آبریزش بینی، سرفه و گرفتگی بینی رنج می‌برند، می‌توانند از داروهای طبیعی و خانگی برای درمان حساسیت خود استفاده کنند.
عسل خالص
آیا می‌دانید تمام گرده‌هایی که زنبور عسل با خود حمل می‌کند، به عسل منتقل می‌شود؟ بنابراین، وقتی عسل محلی می‌خورید، سیستم ایمنی بدنتان را در معرض یک آلرژن طبیعی قرار می‌دهید. این امر باعث می‌شود که سیستم ایمنی بدن شما به مرور زمان در برابر این آلرژن مقاوم شود.
خوردن عسل از یک ماه مانده به آغاز فصل گرده افشانی به شما کمک می‌کند که از تب یونجه و آلرژی‌های فصلی در امان باشید. با مصرف یک قاشق غذاخوری عسل پس از هر وعده غذایی شروع کنید. جویدن یک تکه موم کوچک نیز به کاهش بیشتر علائم آلرژی کمک می‌کند. عسل دارای خواص ضد باکتریایی است و نقش بسزایی در مبارزه با عفونت دارد.
قرص سرکه سیب (ACV)
این قرص یکی از بهترین داروهای طبیعی موجود برای مقابله با آلرژی است که عوارض جانبی ندارد. قرص سرکه سیب یک آنتی بیوتیک و آنتی هیستامین قدرتمند است و از شدت علائم آلرژی می‌کاهد. این قرص با جلوگیری از ترشح هیستامین از بروز علائم آلرژی پیشگیری می‌کند. اگر این قرص را با یک قاشق غذاخوری عسل و آب لیمو ترکیب کنید، به نتایج بهتری دست خواهید یافت.
(منبع: mayoclinic)

با آلرژی زمستانه چه کنیم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
کاظم

کاظم

1394-08-24 - 13:33 پاسخ

باسلام وعرض ادب وخسته نباشیدیکی اینکه این قرص سرکه سیب رو ازکجامیتونم تهیه کنم (منظورم اینه که از کدوم داروخانه ها) دوم اینکه آلرژی من باعث شده بوها رو هم نمیفهمم آیابامصرف این قرص تاثیری داره یاخیر.خواهشمندم راهنماییم کنید متشکرم

admin

admin

1394-08-24 - 13:33

جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید

روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن  9099071353 تماس بگیرید

پزشکان وبسایت الو دکتر آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند .