لاغرها این غذاها را می‌خورند؛ شما هم بخورید

مهرناز زاوه
یافته‌های به دست آمده از یک مطالعه جدید نشان می‌دهند که افراد لاغر اندام در وعده صبحانه میوه، لبنیات، غلات و گرانولا می‌خورند.

یافته‌های به دست آمده از یک مطالعه جدید نشان می‌دهند که افراد لاغر اندام در وعده صبحانه میوه، لبنیات، غلات و گرانولا می‌خورند. محققان دانشگاه کورنل در تحقیقات خود به بررسی رژیم غذایی افرادی پرداختند که لاغر اندام بوده و هرگز با مشکل اضافه وزن روبرو نبوده‌اند. مطالعات محققان نشان می‌دهد که بیش از یک سوم افراد مورد بررسی هر روز در وعده ناهارشان سالاد می‌خورند. به گزارش دیلی میل، این افراد عمدتا به گوشت مرغ علاقه دارند و در وعده شام سبزیجات می‌خورند.
تقریبا یک دهم از شرکت‌کنندگان در این مطالعه گیاه‌خوار بودند؛ یک پنجم از آنها نیز اظهار کردند که هرگز الکل نمی‌نوشند. با این وجود، بیشتر آنها اذعان داشتند که از رژیم غذایی مشخصی پیروی نمی‌کنند. افرادی که رژیم دارند معمولا صبحانه نمی‌خورند، اما افراد لاغر اندام به ندرت از این وعده غذایی صرف‌نظر می‌کنند. تنها چهار درصد از شرکت‌کنندگان گفتند که صبحانه نمی‌خورند. یکی از نتایج قابل توجه این مطالعه حاکی از آن است که بخش عمده‌ای از افراد لاغر اندام هر روز صبحانه می‌خورند. به گفته لینا وورینن، این افراد اهمیت ویژه‌ای به وعده صبحانه می‌دهند.
وورینن معتقد است این افراد علاوه بر صرف صبحانه، از میوه و سبزیجات سالم نیز استفاده می‌کنند. یافته‌های به دست آمده از این مطالعه نشان می‌دهند که رایج‌ترین اقلام مصرفی در صبحانه افراد لاغر اندام، میوه (۵۱ درصد)، لبنیات (۴۱ درصد) و گرانولا (۳۳ درصد) هستند. نان (۳۲ درصد)، تخم مرغ (۳۱ درصد)، غلات (۲۹ درصد) و قهوه (۲۶ درصد) نیز از مواد غذایی محبوب این افراد است. در میان وعده‌ها نیز عمدتا از میوه و آجیل استفاده می‌شود.
(منبع: mayoclinic)

با موز ۳ روزه لاغر شوید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ