با عمل‌های کوتاه و سریع، زمان را به عقب برگردانید

مهرناز زاوه
روش‌های ابتکاری جدیدی برای جوان‌سازی پوست وجود دارد که باعث بازگرداندن حجم پوست یا بالا کشیدن یا تغییر شکل بافت‌ها و خصوصیات آن می‌شود، البته همه و همه بدون جراحی.

روش‌های ابتکاری جدیدی برای جوان‌سازی پوست وجود دارد که باعث بازگرداندن حجم پوست یا بالا کشیدن یا تغییر شکل بافت‌ها و خصوصیات آن می‌شود، البته همه و همه بدون جراحی. یکی از روش‌هایی که در حال حاضر برای تغییر فرم و شکل بینی بسیار طرفدار دارد، استفاده از پرکننده‌هاست. این مواد می‌توانند تغییرات سریعی در وضعیت صورت شما ایجاد کرده و دوران بهبودی کوتاهی هم دارند. 
ترمیم انحراف و کجی‌های صورت
انحنا و تقارن صورت چیزی است که باعث جذابیت شما می‌شود. وقتی جوان هستید بزرگترین عضو صورتتان، گونه‌هایتان است که در انتها به چانه وصل می‌شود. ترمیم و حفظ این حالت و شکل برای زنان باعث می‌شود که در تمام سنین جوان‌تر به نظر بیایند. استخوان‌های پُرتر گونه می‌تواند باعث بهتر شدن افتادگی صورت شود چرا که پوست را بالا کشیده و امتداد فک شما هم باریک‌تر می‌شود. برای این کار می‌توانید از پرکننده‌ی هیالورونیک برای افزایش حجم گونه‌ها استفاده کنید که در عضله‌ی موجود زیر استخوان گونه و تحت بی‌حسی موضعی تزریق می‌شود. 
از بین رفتن جای اخم
زنان وقتی به سن خاصی می‌رسند تمایل دارند که با آرایش کردن چین و چروک‌های خود را بپوشانند. در واقع یک پیشانی صاف و بلند باعث می‌شود که صورتتان بازتر شود و گشاده‌رو به نظر بیاید. برای این کار از بوتاکس استفاده می‌شود که می‌تواند ابروها را بالا کشیده شده، خط و خطوط را از بین برده و پیشانی را بلندتر کند.
عمل بینی جدید
وقتی سن‌تان بالا می‌رود، ساختارهای پوشش‌دهنده‌ی بینی ضعیف می‌شوند، و به تغییر شکل و وضعیت آن می‌انجامد یا باعث می‌شود بینی‌تان بلندتر یا بزرگ‌تر به نظر برسد. استفاده از پرکننده‌های تزریقی باعث می‌شود که میزان تقارن بافت‌های بینی افزایش یافته و یکسان شود. این روش برای آن دسته از افرادی خوب است که نسبت به اندازه‌ی بینی خود ناراضی هستند. این روش نسبت به روش‌های جراحی بینی سنتی، دوران بهبودی کمتری دارد.
(منبع: medicinenet)

رفع چین و چروک صورت با آلوورا و سیب زمینی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ