نقش سرکه نارگیل در خلاص شدن از شر چربی‌های اضافی

مهرناز زاوه
آووکادو، فلفل و سبزیجاتی که برگ سبز رنگ دارند، از جمله خوراکی‌هایی هستند که با چربی‌های اضافی در نقاط مختلف بدن مبارزه می‌کنند. با این حال، برخی از مواد غذایی در این راستا بهتر عمل می‌کنند و سریعا شما را به فرم دلخواهتان می‌رسانند.

آووکادو، فلفل و سبزیجاتی که برگ سبز رنگ دارند، از جمله خوراکی‌هایی هستند که با چربی‌های اضافی در نقاط مختلف بدن مبارزه می‌کنند. با این حال، برخی از مواد غذایی در این راستا بهتر عمل می‌کنند و سریعا شما را به فرم دلخواهتان می‌رسانند. سرکه نارگیل، دارچین، کِلپ یا کتانجک، شیر، آب انار و چای خاراگوش از جمله خوراکی‌هایی هستند که شما را در این مسیر یاری خواهند کرد.
سرکه نارگیل به لحاظ سطح تخمیر مشابه سایر سرکه‌ها بوده و عمدتا در کشورهای جنوب شرق آسیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرکه نارگیل کم کالری و کم کربوهیدرات است، شاخص قند خون پایینی دارد و باعث افزایش سطح قند خون نمی‌شود. این عوامل، سرکه نارگیل را به یک خوراکی فوق‌العاده بدل کرده است. مواد آلی و پتاسیم موجود در سرکه نارگیل به شما کمک خواهند کرد که سطح قند خون خود را کنترل کنید.
یکی از ویژگی‌های مهم سرکه نارگیل طعم و مزه آن است که با سرکه‌های دیگر تفاوت دارد. مخلوط سرکه نارگیل با یک قاشق غذاخوری آب گرم نقش بسزایی در سم‌زدایی از بدن دارد. افراد می‌توانند از این مخلوط به همراه سالاد استفاه کنند.
دارچین به بالا رفتن سرعت سوخت و ساز بدن کمک کرده و از انباشت بیش از اندازه چربی در بدن جلوگیری می‌کند. از این رو، نقش قابل توجهی در کاهش وزن دارد. به علاوه، دارچین باعث کاهش سطح قند خون در افراد می‌شود. عارضه‌ای که در موارد حاد به افزایش وزن و چاقی منجر خواهد شد.
(منبع: shape)

درمان خانگی اضافه وزن با برگ‌ نعناع

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ