دانستنی‌هایی درباره‌ی رابطه‌ جنسی-قسمت دوم

مهرناز زاوه
همیشه یادتان باشد که اگر تغییر بزرگی در میزان شهوت یکی از طرفین بود، شاید علت مهمی پشت آن باشد که باید شناسایی شود.

درقسمت اول این مطلب مواردی را آوردیم که به اطلاعات شما درباره رابطه جنسی افزود. در اینجا ادامه‌ی مطلب را می خوانیم.
۶.مردان دوست دارند در رابطه‌ی جنسی جزو «دهندگان» باشند
شاید برایتان مسخره باشد چرا که همیشه فکر می‌کنید مردان در تختخواب موجودات خودخواهی بوده و فقط به فکر لذت‌های شخصی خود هستند. اما تحقیقات نشان می‌دهد بسیاری از مردان وقتی احساساتشان به اوج خود می‌رسد برایشان احساس افتخار و مردانگی خواهد بود که بتوانند شریکشان را به لحاظ جنسی به اوج برسانند. به خاطر همین است که انزال زودرس به مردان حس بدی می‌دهد، چون باعث می‌شود این فرصت را نداشته باشند تا بتوانند به شریک خود بیشتر برسند و توجه کنند.
۷.مشکلات جنسی در مردان شایع است
مردان دوست دارند عاشقان بزرگی باشند، اما این میان چالش‌هایی هم وجود دارد. عدم امنیت، تشویش و بی‌دست و پایی می‌تواند منجر به ایجاد حس ناامیدی در تختخواب خصوصا در اوائل رابطه بیانجامد. حدود ۵۰ درصد از مردان ۴۰ تا ۷۰ ساله تا حدودی بابت چنین مسائلی دچار نعوظ ناقص هستند. ۲۰ درصد مردان هم در سنین مختلف از انزال زودرس رنج می‌برند. اما خبر خوب این است که تمام این مشکلات را می‌توان با موفقیت حل کرد.
۸.مشکلات جنسی در زنان هم شایع است
در عصر کنونی، زنان کنترل بیشتری بر وضعیت جنسی و جسمی خود نسبت به گذشته دارند اما این بدان معنا نیست که همیشه به سادگی می‌توان این کار را انجام داد. به مانند مردان، زنان هم ممکن است عصبی شوند، خصوصا در اوائل رابطه. ممکن است با مشکلاتی در زمینه‌ی کمبود شهوت یا مشکلات برانگیختگی یا درد مواجه شوند. اگر زن دچار آسیب جسمی شده باشد نزدیکی جسمی و فیزیکی برای او با شریک جنسی‌اش بسیار دشوار خواهد بود. خوشبختانه تمام این مشکلات قابل حل است. چاره این است که کمی صبور بوده و با هم مهربان باشید.
۹.یکی از طرفین رابطه همیشه نسبت به دیگری خواهان رابطه‌ی جنسی بیشتری است (و آن فرد همیشه مرد نیست)
همیشه مردان زیادی را می‌بینیم که به داروخانه‌ها می‌روند و به دنبال داروهایی مانند ویاگرا یا سیالیس هستند تا بتوانند رابطه‌ی جنسی طولانی‌تری داشته باشند. اما واقعا چه باید کرد؟ اختلافات عادی در ارتباط با شهوت در یک رابطه به معنای آن است که همه‌ی ما شخصیت خودمان را داریم، با احساسات و بیولوژی خاص خود. همیشه یادتان باشد که اگر تغییر بزرگی در میزان شهوت یکی از طرفین بود، شاید علت مهمی پشت آن باشد که باید شناسایی شود.
(منبع: mayoclinic)

وقتی میل جنسی همسران هماهنگ نیست چه باید کرد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
مصدقی

مصدقی

1394-09-12 - 19:00 پاسخ

با سلام خانمم خیلی دیر انزال میشه وهمیشه بالای 20 دقیقه انجام میرسدلطفا راهنمایی کنید .

admin

admin

1394-09-12 - 19:00

برای کسب آگاهی بیشتر درباره ی درمان دیر ارضائی به لینک های زیر مراجعه فرمایید :

همه چیز درباره درمان دیر ارضایی با گل سرخ