تشخیص سرطان ۳ خواهر در فاصله ۶ هفته از همدیگر+عکس

مهرناز زاوه
در نوامبر سال ۲۰۱۴ پزشکان تشخیص دادند که کتی وارنت ۳۰ ساله در مرحله‌ی دوم سرطان روده است. خواهر او کریستال ۳۳ ساله چند هفته بعد از او در ماه دسامبر دچار سرطان سینه شد.

در نوامبر سال ۲۰۱۴ پزشکان تشخیص دادند که کتی وارنت ۳۰ ساله در مرحله‌ی دوم سرطان روده است. خواهر او کریستال ۳۳ ساله چند هفته بعد از او در ماه دسامبر دچار سرطان سینه شد. خواهر دیگرشان کیسی، بعد از شنیدن خبر سرطان دو خواهرش به بیمارستان رفته و تست داد. پزشکان بسیار از این قضیه تعجب کردند چرا که او در مرحله‌ی دوم سرطان سینه قرار داشت.


کتی، اولین کسی که پزشکان سرطان را در او تشخیص دادند در تابستان سال ۲۰۱۴ دردهای شدید معده و تورم را در آن احساس کرد. تقریبا چهار ماه بعد نتایج آزمایش‌ها نشان داد که او دچار سرطان روده است. خودش می‌گوید: به خاطر سنام و نداشتن سابقه‌ی بیماری در خانواده، پزشکان آن را تشخیص ندادند، اما وقتی در نهایت فهمیدم که سرطان دارم ‌واقعا ترسیدم، اما خدا را شکر کردم که این مشکل برای دو خواهر دیگرم رخ نداده است. خانم کتی بخش زیادی از روده‌ی خود را برداشته و شش ماه تحت شیمی درمانی بود.


خواهر دیگر آنها یعنی کریستال، در همان دوران و اوائل همان سال، در سینه خود برجستگی احساس کرد اما زیاد به آن توجهی نشان نداد. وقتی چند ماه بعد نزد دکتر رفت، از سینه او عکسبرداری شده و نتایج نشان داد که دچار سرطان پیشرفته‌ی سینه شده است. پزشکان طی جراحی غده‌ی سینه چپ او را برداشتند.
در همین دوران بود که خواهر سوم آنها هم ازمایشاتی انجام داد و فهمید که سرطان سینه مرحله دو دارد. این سه خواهر در دوران عمل و شیمی درمانی و ریزش موهایشان واقعا هوای هم را داشتند. در حال حاضر آنها تلاش می‌کنند تا آگاهی سایر افراد را نسبت به سرطان افزایش داده تا هیچوقت چنین مواردی را به تأخیر نیانداخته یا نسبت به آن بی‌توجه نباشند.


آنها به هیچ وجه سابقه‌ی خانوادگی سرطان نداشتند. خانم کتی در این باره می‌گوید: نمونه‌ای نظیر نمونه‌ی ما هم ممکن است برای همه رخ دهد، بنابراین سعی کنید تا حد امکان هر روز به سلامت خود توجه داشته و اگر دیدید مشکلی برای سلامتتان پیش آمده حتما آن را جدی بگیرید.
(منبع: dailymail)

این دختر پنج ساله برادر کوچکش را پرستاری می‌کند+عکس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ