توضیح دکتر مسعود تهرانی در مورد جراحی شکم

اخبار پزشکی و سلامت: جراحی شکم (ابدومینوپلاستی) برای برداشتن چربی و پوست اضافی از ناحیه شکم به کار گرفته می‌شود. این متد جراحی با صاف کردن شکم به سفت شدن ماهیچه‌های شکمی کمک می‌کند.

دکتر مسعود تهرانی، پزشک متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی : 

جراحی شکم (ابدومینوپلاستی) برای برداشتن چربی و پوست اضافی از ناحیه شکم به کار گرفته می‌شود. این متد جراحی با صاف کردن شکم به سفت شدن ماهیچه‌های شکمی کمک می‌کند. زنانی که به علت بارداری با افتادگی پوست شکم مواجه می‌شوند، می‌توانند از این شیوه جراحی برای ترمیم پوست شکم استفاده کنند. افراد مسن‌تر که پوست‌شان تا حد زیادی قابلیت ارتجاعی و کششی خود را از دست داده و کمی چاق نیز هستند، می‌توانند از طریق این جراحی به نتایج مطلوبی دست یابند.

اگر به طور کلی از وضعیت جسمانی مناسبی برخوردارید، و صرفا به دنبال آن هستید که از راهی غیر از ورزش و رژیم، انباره‌های چربی و سستی پوست شکم خود را بر طرف کنید، این روش به طور قابل‌توجهی به شما کمک خواهد کرد تا معضلات شکمی خود را ترمیم کنید. این جراحی در رفع خطوط کششی ناشی از بارداری و کاهش وزن شدید نیز عملکرد بسیار خوبی دارد.

برداشتن پوست اضافی شکم بدون برش امری غیر ممکن است. سایر شیوه‌های درمانی مانند لیزر، مزوتراپی و لیپوساکشن نمی‌توانند پوست شل و اضافی شکم را ترمیم کنند. با انجام این کار تنها پول و وقت خود را هدر داده‌اید. تنها راه برداشتن پوست اضافی، سفت کردن عضلات سست و داشتن یک شکم صاف از طریق جراحی شکم تحقق می‌یابد. این جراحی یک جای زخم نسبتا دائمی بر روی شکم بر جای می‌گذارد. با این حال، جای زخم در بیشتر بیماران پس از مدتی محو می‌شود. برخی از جراحان با انجام برش در ناحیه تحت پوشش لباس زیر، احتمال دیده شدن جای زخم‌ها را به حداقل می‌رسانند.

دکتر مسعود تهرانی، پزشک متخصص جراحی پلاستیک و زیباییاست که در حیطه جراحی عمومی نیز تجربیات زیادی دارد. به همین دلیل علاوه بر جراحی‌های مربوط به زیبایی، در‌ جراحی‌هایی مثل درمان بواسیر با لیزر و بدون بستری و هزینه مناسب در یک جلسه، لیزر لیپولیز و شقاق نیز تبحر دارد. بلفاروپلاستی(پلک)، رینوپلاستی(بینی) لیفت صورت و گردن و پیوند موی طبیعی از جمله خدماتی است که دکتر مسعود تهرانی ارائه می‌دهد.

جهت ارتباط با مطب دکتر تهرانی با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188787577

02188787578

شماره همراه: 

09309924033

مشاوره رایگان همه روزه

آدرس: جردن، بین میرداماد و ظفر، کوچه سرو، پلاک 2- طبقه 2- واحد 11

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ