زنی که بعد از سزارین، از شوهرش خداحافظی کرد و ۳۷ ثانیه مُرد+عکس

مهرناز زاوه
خانم استفانی آرنولد ۴۱ ساله، به خاطر بیماری آمبولی مایع آمنیوتیک، نوعی بیماری کشنده در دوران بارداری مربوط به جنین، جان خود را از دست داد اما بعد از ۳۷ ثانیه به طرز معجزه آسایی به هوش آمد.

خانم استفانی آرنولد ۴۱ ساله، به خاطر بیماری آمبولی مایع آمنیوتیک، نوعی بیماری کشنده در دوران بارداری مربوط به جنین، جان خود را از دست داد اما بعد از ۳۷ ثانیه به طرز معجزه آسایی به هوش آمد. او که حالا ۴۳ سال دارد ادعا می‌کند که به نوعی از قبل می‌دانسته که چه اتفاقی قرار است برایش بیافتد و به او الهام شده بود. بنابراین مطمئن بود که در زمان زایمان نوزادش خواهد مرد، به خاطر همین با همسرش جاناتان و دخترش آدینا خداحافظی کرد. 
همانطور که می‌دانید بیماری آمبولیسم مایع آمنیوتیک در شرایطی رخ می‌دهد که مایع آمنیوتیک، مایعی که جنین را احاطه می‌کند، وارد جریان خون مادر شده و منجر به بروز شوک آنافیلاتیک می‌شود.
پزشکان در هفته‌ی بیستم بارداری به خانم آرنولد گفتند که دچار «جفت سرراهی» شده است؛ یک بیماری که از هر ۲۰۰ مورد بارداری، در یک نفر رخ داده و باعث می‌شود که جفت روی دهانه‌ی رحم رشد کند.


بعد از تشخیص این مشکل، استفانی متوجه شد که در بدترین حالت «جفت سرراهی» ممکن است به چسبندگی غیرطبیعی جفت تبدیل شود، بیماری خطرناکی که می‌تواند منجر به خونریزی خطرناکی شده و به رحم‌برداری اورژانسی نیاز خواهد داشت.


استفانی به پزشکان گفت که می‌دانسته به چنین بیماری مبتلا خواهد شد. بعد از نخستین آزمایش‌ها، به او گفته شد که می‌تواند مرخص شود و مشکلی ندارد. اما او می‌دانست که یک جای کار می‌لنگد. او معتقد است که تا زمان زایمانش، شش بار از قبل احساس کرده که خواهد مرد. او می‌گفت همیشه تصور می‌کردم که آب زیادی در حال ریختن است و به خون در من تبدیل می‌شود.


بعد از سزارین پسرش ژاکوب پیش بینی او درست از آب درآمد و مرد؛ اما بعد از ۳۷ ثانیه به شکل معجزه آسایی به هوش آمد. استفانی بعد از این اتفاق در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود و اکنون در سلامت کامل به سر می‌برد.
(منبع: dailymail)

خانم نظافتچی بدون اینکه بداند حامله است، زایید+عکس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ