دلایل بروز مشکلات آقایان در تختخواب-قسمت دوم

مهرناز زاوه
همگی می‌دانیم که رؤیای هر مردی این است که هنگام رابطه‌ی جنسی و در تختخواب، نعوظ طولانی‌تری داشته باشد. با این همه، آیا می‌دانستید که عوامل مختلفی پشت این مسئله وجود دارد که نشان می‌دهد چرا برای حفظ نعوظ خود دچار مشکل می‌شوید؟

همگی می‌دانیم که رؤیای هر مردی این است که هنگام رابطه‌ی جنسی و در تختخواب، نعوظ طولانی‌تری داشته باشد. با این همه، آیا می‌دانستید که عوامل مختلفی پشت این مسئله وجود دارد که نشان می‌دهد چرا برای حفظ نعوظ خود دچار مشکل می‌شوید؟ 
با ما همراه باشید تا در ادامه‌ی قسمت اول مواردی را که بر عملکرد شما در تختخواب تأثیر می‌‌گذارند و حتی در مواردی منجر به نعوظ ناقص می‌شوند، بهتر بشناسید.
استرس 
استرس و تشویش هم می‌تواند بر وضعیت جنسی زندگی‌تان تاثیر بگذارد، مانع از داشتن نعوظ‌های طولانی مدت شده و به مشکلات مربوط به نعوظ ناقص بیانجامد. در واقع کارهای توأم با استرس، باعث می‌شود که بدن هورمون‌های استرس‌زا تولید کند. این هورمون‌ها میزان ضربان قلب را افزایش داده و فشار خون را بالا می‌‌برند و همه‌ی این‌ها خطر بزرگی برای نعوظ ناقص محسوب می‌شوند. اگر این مشکل رخ داد، برای ثبت نام در کارگاه مدیریت استرس، تردید به خود راه ندهید و این کار را انجام دهید، چرا که متخصصان می‌گویند این کارگاه‌ها تأثیرات مثبتی در مواجهه با استرس و کاهش میزان کورتیزول یا هورمون‌های استرس دارند. 
تصویر منفی از بدن 
یافته‌ها نشان می‌دهد مردانی که تصویر نامطلوبی از بدن خود داشته و دائما سر این قضیه که هیکلشان چگونه است با خود در کشمکش هستند، تا حدی با نعوظ ناقص یا مشکلاتی در حفظ حالت نعوظ خود مواجه‌اند. محققان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی دریافتند مردان نظامی زیر ۴۰ سال هم که تصویر نامطلوبی از بدن خود دارند به خاطر تشویش جنسی، در عملکرد در تختخواب دچار مشکلاتی هستند.
داروهای ضدافسردگی
این قرص‌ها هم باعث بروز مشکلات جنسی ازجمله مشکلات ارگاسمی یا انزال می‌شوند. در واقع، تقریبا ۳۰ تا ۴۰ درصد از بیمارانی که داروهای ضدافسردگی مصرف می‌کنند ممکن است دچار مشکلاتی در عملکرد جنسی شوند.
شکر 
متخصصان می‌گویند وضعیت جنسی افراد غیردیابتی چندان متأثر از مصرف قند و شیرینی نیست، اما حدود ۵۵ درصد از افراد دیابتی باید از مصرف شیرینی و قند خودداری کنند تا دچار نعوظ ناقص نشوند. در حالی که  ۴۵ درصد باقیمانده هم در رسیدن به نعوظ دچار مشکل هستند.
خواب نامنظم
الگوهای نامنظم خواب تقریبا بر تمام جنبه‌های مختلف سلامتی فرد تأثیر می‌گذارد و این بدان معناست که زندگی جنسی فرد هم متأثر از این قضیه خواهد بود. اگر با توجه به فعالیت‌های روزانه‌ی خود نتوانید به اندازه بخوابید، خطر نعوظ ناقص در شما بیشتر می‌شود و یا در رسیدن به نعوظ مشکلاتی خواهید داشت.
(منبع: thehealthsite)

درمان خانگی برای اختلال نعوظ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ