دلایل بروز مشکلات آقایان در تختخواب-قسمت سوم

مهرناز زاوه
بیش فعالی تیروئید بر جریان خون و دمای بدن تأثیر می‌گذارد. میزان زیاد این هورمون می‌تواند میل جنسی شما را دچار مشکلاتی کرده و به نعوظ ناقص بینجامد.

با ما همراه باشید تا در ادامه قسمت اول و دوم مواردی را که بر عملکرد شما در تختخواب تأثیر می‌‌گذارند و حتی در مواردی منجر به نعوظ ناقص می‌شوند، بهتر بشناسید.
وجود مشکل در رابطه
معمولا بعد از جر و بحث یا تنش‌ها و فشارهای شدید در رابطه، مردان به سختی می‌توانند به لحاظ فیزیکی با شریکشان نزدیکی کنند. این مسئله به خاطر آن است که استرسی که به خاطر خشم، افسردگی و دعواهای مداوم به وجود می‌آید می‌تواند عاملی باشد که منجر به نعوظ ناقص یا بروز مشکلاتی در مسیر رسیدن به نعوظ شود.
داروهای فشار خون 
اکثر داروهای مفید برای فشار خون بالا بر میل جنسی فرد تأثیر گذاشته و بنابراین قابلیت نعوظ هم تا حد زیادی تحت تأثیر آن قرار می‌گیرد. با استرس بالایی که جوانان این روزها با آن روبرو هستند، اکثر مردان بالای ۳۵ سال از فشار خون بالا رنج می‌برند.
نوشیدن زیاد مشروبات الکلی
الکل باعث کاهش میزان تستسترون در بدن شما شده و میزان استروژن را افزایش می‌دهد که به موجب آن برای برانگیخته کردن آلتتان بعد از نوشیدن مشروب زیاد، با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد.
چاقی
چاقی باعث افزایش کارکرد هورمون‌هایی نظیر تستسترون شده و به قلب فشار وارد می‌کند و باعث می‌شود که به سادگی خسته شوید. جنبه‌های فیزیولوژیکی چاقی هم به نعوظ ناقص منتهی می‌شود.
سندروم متابولیک
میزان فعالیت متابولیسم بدنتان هم ممکن است به اضافه وزن بیانجامد و بر نعوظتان تأثیر بگذارد.
بالا بودن میزان کلسترول
این مشکل باعث بروز مشکلاتی در حفظ حالت نعوظ شده و در جریان خون اختلال ایجاد می‌کند. علاوه بر این، میزان بالای کلسترول باعث وارد آمدن فشار زیاد بر قلبتان می‌شود.
پرکاری تیروئید
بیش فعالی تیروئید بر جریان خون و دمای بدن تأثیر می‌گذارد. میزان زیاد این هورمون می‌تواند میل جنسی شما را دچار مشکلاتی کرده و به نعوظ ناقص بینجامد.
بیماری مزمن کلیوی
این بیماری بر روی عصب‌ها و میزان هورمون‌های خون تأثیر گذاشته و منجر به نعوظ ناقص می‌شود.
(منبع: thehealthsite)

ارتباط نعوظ ناقص با بیماری پریودنتیت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ