مرگ غم انگیز بیمار سرطانی به خاطر اوردوز در شیمی درمانی

مهرناز زاوه
اخیرا یک ساختمان‌ساز به دلیل آنکه کمردردش به اشتباه سرطان تشخیص داده شد، در دوره‌ی درمان خود و به خاطر اوردوز ناگهانی در شیمی درمانی جان خود را از دست داد.

اخیرا یک ساختمان‌ساز به دلیل آنکه کمردردش به اشتباه سرطان تشخیص داده شد، در دوره‌ی درمان خود و به خاطر اوردوز ناگهانی در شیمی درمانی جان خود را از دست داد. آقای رابرت تریوت ۴۹ ساله به خاطر کمردرد شدید به پزشک عمومی مراجعه کرد اما به او گفته شد که مشکل سیاتیک دارد. بعد از آنکه درد او شدید شد پزشک تشخیص داد که این نشانه‌ی سرطان بوده و باید جراحی شود تا دو تومور را از پشت او درآورند. عمل به خوبی انجام شد اما وضعیت او وخیم‌تر شد و او یک هفته بعد به خاطر اوردوز در شیمی درمانی جان خود را از دست داد.
همسر ایشان این بیمارستان را محکوم کرد و تقاضای ۱۰۰ هزار پوند خسارت نموده است. این خانم می‌گوید که وقتی رابرت را برای شیمی درمانی به بیمارستان دیگری منتقل کردند بیماری او بدتر شد. پاهایش شروع کرد به متورم شدن و اسهال گرفت.
حقایق مربوط به مرگ رابرت هنوز به طور کامل شفاف سازی نشده بود که نامه‌ای از بیمارستان برای همسرش رسید و بابت اوردوز رابرت عذرخواهی کرده بودند. و مشخص شد که دوز زیادی از شیمی درمانی روی او انجام شده است. بعد از بررسی نحوه‌ی درمان آقای تریوت در بیمارستان بریستول، پزشکان دریافتند که یک هفته قبل از مرگ او به اشتباه، شیمی درمانی با دوزی بالاتر از حد مورد نظر روی او انجام شده و همین به مرگ او انجامید.
(منبع: dailymail)

مرگ دختر ۲۱ ساله بر اثر مصرف قرص لاغری+عکس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ