مادری با سندروم زیبای خفته که زایمان پسرش را به یاد نمی‌آورد+عکس

مهرناز زاوه
خانم جودی رابسون ۲۴ ساله وقتی دچار حمله‌ی سندروم کلین لوین شد٬ بیش از ۱۱ روز در خواب بود٬ و یکی از این حملات چند ساعت قبل از زایمان او رخ داد

خانم جودی رابسون ۲۴ ساله وقتی دچار حمله‌ی سندروم کلاین لوین شد٬ بیش از ۱۱ روز در خواب بود٬ و یکی از این حملات چند ساعت قبل از زایمان او رخ داد.
او می‌گوید: این مسئله واقعا مرا آشفته و عصبی کرده چون زمان زایمان پسرم را به خاطر ندارم و این لحظه٬ لحظه‌ی ارزشمندی بود. می‌توانم بگویم که این ناخوشایندترین دوره‌ی زندگی‌ام تا به الان است.


اگرچه هنوز به طور قطع تشخیص داده نشده که جودی دچار سندروم کلاین لوین است٬ اما حملات این بیماری در او بسیار شدید بوده و باید گفت که زایمان تنها مورد شاخصی نبوده که او لحظه‌ی وقوعش را از دست داده است. او می‌گوید: بارها شده که تا چشم روی هم گذاشتم، خوابیدم و دفعه‌ی بعد که چشمم را باز کردم متوجه شدم که دو یا سه هفته گذشته است. من تعطیلات زیادی را از دست داده‌ام و در جشن تولد هجده سالگی خواهرم حضور نداشتم چرا که در بازه‌ی این حمله بودم.


وقتی او دچار حمله می‌شود٬ می‌تواند به طور موقت بیدار شود تا به دستشویی رفته یا اسنک بخورد٬ اما در وضعیتی شبیه خلسه یا خواب به سر می‌برد و قادر نیست رفتارش را کنترل کند. به خاطر به دست آوردن آگاهی و هشیاری مجدد خود٬ او باید چند هفته دوران بهبودی را سپری کند٬ دورانی که در وضعیتی رؤیاوار بوده و نمی‌تواند چیزی را به خاطر بیاورد. 

با این که نسبت به از دست دادن بسیاری از رویدادهای مهم در زندگی خود و فرزندانش بسیار درمانده و سرخورده است٬ اما می‌گوید که بیماری او باعث شده تا قدر لحظات بیداری و هشیاری خود را بیشتر بداند.  
(منبع: dailymail)

زنی که صدای حرکت چشم‌هایش را می‌شنود+عکس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ