چطور صبح‌ها ظاهر شاداب‌تری داشته باشیم؟

مهرناز زاوه
حتما برایتان پیش آمده که شب نتوانید خوب بخوابید و صبح روز بعد قرار یا مصاحبه کاری مهمی داشته باشید. مسلما دوست ندارید با چهره‌ای خسته و بی‌روح سر قرارتان حاضر شوید.

حتما برایتان پیش آمده که شب نتوانید خوب بخوابید و صبح روز بعد قرار یا مصاحبه کاری مهمی داشته باشید. مسلما دوست ندارید با چهره‌ای خسته و بی‌روح سر قرارتان حاضر شوید. در اینجا روش‌هایی برای حفظ شادابی اول صبح و یا زمانی که خسته هستید وجود دارد که با هم به چند مورد از آنها می‌پرداریم:
آستر نخودی قبل از ساعت ۹ صبح٬ بهترین دوست شماست
با توجه به استاندارهای مُد٬ شوی استلا خیلی زود، در ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود٬ اما تیم مدل‌ها و آرایشگران حدود ۶ صبح آنجا حضور خواهند داشت. به خاطر همین٬ خانم مک-گرث، مدیر این شو همیشه دوست دارد به مژه‌های خود مداد بژ بزند. او می‌گوید: اگر خسته باشید یا چشمان‌تان کمی قرمز باشد٬ برای جلوگیری از خسته‌تر نشان دادن صورت٬ این مداد بژ رنگ می‌تواند سرخی پوست را از بین برده و چشمانتان را براق‌تر و بیدارتر نشان دهد. او از طرفی از مقدار نامحسوسی رژگونه بر روی گونه‌ها هم استفاده می‌کند چرا که باعث می‌شود پوستتان کمی رنگ گرفته و حالت بیداری و نشاط آن افزایش یابد.
مراقبت‌های پوستی سر صبح فراموش نکنید
استلا مک-کارتنی همیشه متخصصان زیبایی را پشت صحنه در اختیار دارد تا پیش از آغاز شو٬ کارهای مختصری روی صورت مدل‌ها انجام دهند. آنها ابتدا با یک تمیزکننده صورت مدل‌ها را تمیز می‌کنند و سپس یک دستشان را به روغن آغشته نموده و با آن صورت مدل ها را ماساژ می‌دهند. در این فصل٬ از یک اسپری حاوی ژل هیدراته کننده بر روی پوست مدل‌ها استفاده می‌شود که آن را در پشت صحنه تست می‌کنند. حواستان باشد که هرچقدر صورتتان هیدراته‌تر باشد٬ به آرایش کمتری نیاز خواهید داشت.
مانیکور صورتی خالص همه چیز را یکجا جمع می‌کند
در شوی استلا، مانیکوریستی به نام مادلین پوول از یک لاک خالص و صورتی رنگ استفاده می‌کند. در این فصل٬ او از یک رژگونه‌ی خالص با مقداری ترکیبات هلو استفاده می‌کند که با سایر مواد به کار رفته در این ترکیب متناسب است.
(منبع: webmd)

چگونه طبیعی آرایش کنیم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ