توصیه‌های جالب و کاربردی متخصصین زیبایی برای خانم‌ها-قسمت دوم

مهرناز زاوه
برای زیبا شدن نیازی به خریدن محصولات گران قیمت نیست، کافی است بدانید چه ترفندی را باید کجا به کار بگیرید.

همانطور که گفتیم برای زیبا شدن نیازی به خریدن محصولات گران قیمت نیست، کافی است بدانید چه ترفندی را باید کجا به کار بگیرید. در ادامه‌ی قسمت اول به شاخص‌ترین روش‌ها برای داشتن موهای جذاب٬ پوست درخشان و آرایش فوق العاده اشاره می‌کنیم.
با روغن صورت، آرایشتان را به جلوه بیاورید 
به جای آنکه پیش از مهمانی رفتن به صورتتان پودر بمالید٬ چند قطره روغن صورت روی گونه‌هایتان بمالید تا آرایش‌تان را زیباتر کرده و ظاهر براق طبیعی به آن ببخشد.
چشم‌هایتان را نقطه‌گذاری کنید
خط چشم مایع را افقی بگیرید و به جای نوک، از سمت پهن آن استفاده کنید و روی خط مژه‌هایتان بچسبانید با این روش به جای اینکه سعی کنید یک خط صاف بکشید، در سه یا چهار مرحله با فشارهایی سریع به هدفتان می‌رسید.
سرد کردن
اگر مداد چشم و لب شما واقعا نرم هستند٬ یک ساعت قبل از تراشیدن٬ آنها را در یخچال بگذارید –‌هر چقدر میزان کِرمی بودنشان کمتر باشد٬ مواد زائد کمتری از خود به جا می گذارند.
سایه براق مخصوص به خودتان را درست کنید
با ترکیب سایه‌های تیره مثل قهوه‌ای متالیک یا سبز و آبی با رژ گونه کرِمی در پشت دستتان می‌توانید یک سایه براق زیبا درست کنید، که هم در شب زیباست و هم روز.
رژگونه‌تان را بچرخانید
سعی کنید برس رژ گونه‌تان را به شکل دایره‌های کوچک و با حرکات ملایم بچرخانید٬ از گونه تا رستنگاه موها. این ترفند ظاهری بدون مو و بی‌عیب و نقص به شما می‌دهد. 
برای ماندگاری بیشتر رژ لب٬ به آن رژ گونه اضافه کنید
برای اینکه رژ لب‌تان ماندگاری بیشتری داشته باشد کمی سایه چشم یا رژ گونه به آن اضافه کنید. فقط حواستان باشد که با سایه لب تان همرنگ بوده و مطابقت داشته باشد.
آرایشتان را با روغن نارگیل پاک کنید
بعد از آنکه پد آرایشی‌تان را به مایع چشم پاک کن آغشته کردید٬ کمی روغن نارگیل به آن اضافه کنید و روی چشم‌های بسته‌تان بکشید. این کار باعث می‌شود بتوانید آرایش‌تان را به راحتی پاک کنید. 
برای حجیم‌تر شدن مژه‌ها٬ از کارت اعتباری استفاده کنید
قبل از استفاده از ریمل٬ یک کارت اعتباری یا کارتی مثل آن را پشت مژه‌های خود قرار دهید تا پلک‌هایتان را بپوشاند. از ریشه شروع کنید و ریمل را از پایین تا نوک آن بکشید. با این کار٬ ریمل در انتها به کارت برخورد کرده و مژه‌هایتان را در عرض چند ثانیه پرتر وحجیم‌تر نشان خواهد داد.
استفاده از برنزه کننده
ژل برنزه کننده را  به اندازه‌ی یک نخود روی دستتان بریزید و بر فرورفتگی‌های گونه بمالید. این ژل باعث درخشش شگفت انگیزپوست شده و آن را یکدست می‌کند.
منبع: health

۵ اشتباهی که باعث پیری پوست می‌شوند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ