توصیه‌های جالب و کاربردی متخصصین زیبایی برای خانم‌ها-قسمت سوم

مهرناز زاوه
به جای استفاده از حوله٬ سعی کنید موهایتان را با یک تی-شرت نرم و قدیمی خشک کنید. سعی کنید آن را به سرتان نمالید. مالیدن موها با حوله منجر به شکستن موها می‌شود.

در ادامه‌ی قسمت اول و دوم به شاخص‌ترین روش‌ها برای داشتن موهای جذاب٬ پوست درخشان و آرایش فوق العاده اشاره می‌کنیم.
برای جلوگیری از فر خوردن موهایتان، زیاد آن را دستکاری نکنید
بعد از آنکه با حوله موهایتان را خشک کردید٬ به اندازه‌ی یک سکه از یک حالت‌دهنده سریع مو روی دستتان بریزید و به موهایتان بمالید. بسیاری از افرادی که موی فِر دارند همیشه این اشتباه را می‌کنند و وقتی موهایشان خشک است زیاد به آن دست می‌زنند و این کار باعث به هم خوردن حالت مجعد آن شده و موهایتان را فِر می‌کند.
کلیپس موی قدیمی‌تان را از کشو بیرون بیاورید
یک کلک ساده: بعد از آنکه موهایتان را سشوار زدید٬ آن را با یک گیره یا سنجاق سر به حالت پفی در بالای سرتان ببندید. وقتی موهایتان در حال سرد شدن است آرایشتان را انجام دهید و وقتی کارتان تمام شد کلیپس را باز کنید.
امواج ساحلی با گیس
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که موهایتان خیلی سریع صاف می‌شود بنابراین همیشه به دنبال راهی برای جمع و جور کردن آن هستید تا آن را زیباتر کنید. موهایتان را بشورید، به اندازه‌ی چند قطره موس به آن بمالید و آن را گیس کنید. وقتی گیس‌تان را باز می‌کنید٬ موهایتان مواج و حجیم خواهد شد.
شامپوی خشک را سلاح مخفی خود بدانید
وقتی می‌خوابید موهایتان را به دو دسته‌ی شل تقسیم کنید٬ و با کش مو ببندید تا صاف بمانند. برای آنکه صبح که بیدار می‌شوید کمی حجم پیدا کند٬ کمی پودر شامپوی خشک به آن بمالید تا روغن اضافی موهایتان را به خودش جذب کند.
حوله حمام‌تان را کلا عوض کنید
به جای استفاده از حوله٬ سعی کنید موهایتان را با یک تی-شرت نرم و قدیمی خشک کنید. سعی کنید آن را به سرتان نمالید. مالیدن موها با حوله منجر به شکستن موها می‌شود.
از بین بردن جوش‌ها
اگر اغلب صورتتان جوش می‌زند٬ مقداری عنبرسایل را روی پنبه بمالید تا باکتری‌های صورتتان از بین برود٬ و بعد به مدت ۱۰ دقیقه روی آن یخ بگذارید. این کار باعث می‌شود که التهاب و قرمزی پوست سریع تر از بین برود.
کرم صورت را آن گوشه نیندازید
اگر کرم مرطوب کننده‌ای که بابتش پول زیادی داده‌اید برای صورتتان کمی سنگین است٬ می‌توانید آن را برای پایتان استفاده کنید. قبل از خوابیدن آن را روی پاشنه پایتان بمالید تا صبح با پاهای نرم از خواب بیدار شوید.
برای درخشندگی پوست از سبزیجات استفاده کنید
یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای سلامتتان انجام دهید خریدن دستگاه آبمیوه‌گیری است. سعی کنید از آن استفاده کنید و با آن آب کلم٬ خیار٬ سیب سبز٬ لیمو و گشنیز بگیرید.
منبع: health

چطور صبح‌ها ظاهر شاداب‌تری داشته باشیم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ