۴ اصلی که هر مردی باید برای ریش گذاشتن رعایت کند

مهرناز زاوه
با رعایت هر یک از این چهار اصل نسبت به ریش خود، به مرد جذاب و خاصی تبدیل می‌شوید که هیچ زنی توان مقاومت در برابر شما را ندارد.

با پیروی از این چهار مدل ریش، می‌توانید اطمینان پیدا می‌کنید که موهای صورت خود را به بهترین شکل آرایش کرده‌اید. با رعایت هر یک از این چهار اصل نسبت به ریش خود، به مرد جذاب و خاصی تبدیل می‌شوید که هیچ زنی توان مقاومت در برابر شما را ندارد.

به خودتان شش تا هشت هفته فرصت بدهید

بگذارید ریشتان در این مدت بلند شود. مسلما تا زمانی که ریش قابل توجهی نداشته باشید نمی‌توانید به طور مرتب و درست آن را آراسته کنید. بله. این بدان معناست که در وقت قرار شبیه یک آدم شلخه و عجیب-غریب به نظر می‌رسید، اما نگران نباشید چون این بخشی ضروری از این فرآیند است. بنابراین تا حد امکان سعی کنید در خانه بمانید.

ریش‌تان می‌تواند مدل‌های مختلفی داشته باشد

یک مدل را انتخاب کنید و به همان پایبند باشید

ریش‌تان می‌تواند مدل‌های مختلفی داشته باشد، از ریش کوچک بالای لب‌ها یا زیر چانه گرفته تا ریش کامل و پرپشت. هر مدلی که انتخاب کردید، سعی کنید آن را حفظ کنید و به آن برسید. عدم توجه به ریش می‌تواند دوباره شما را برگرداند به همان شش تا هشت هفته‌ی وحشتناکی که منتظر بودید ریشتان بلند شود.

سعی کنید دقیق‌تر به ریشتان توجه کنید

مهم نیست که چه مدل ریشی انتخاب می‌کنید، باید حواستان به موهای زائدتان باشد. برای مثال حتی اگر ریش پر و کاملی دارید، به این معنا نیست که بگذارید موهای زائد روی استخوان گونه‌تان هم رشد کند. بدون در نظر گرفتن مدل ریشتان، باید بدانید که ریش داشتن یعنی حفظ و نگهداری منظم.

سعی کنید دقیق‌تر به ریشتان توجه کنید

از تیغ استفاده کنید

وقتی موهای صورت را مرتب کرده یا ریشتان را درست می‌کنید، ممکن است بخواهید از موزر هم استفاده کنید. مسلما کار کردن با آن راحت بوده و اصلا به خمیر اصلاح نیازی ندارد. اما برای آنکه صورتتان صاف و تمیز شود از تیغ استفاده کنید چون زن‌ها عاشق صورت صاف هستند.
منبع: health

دلایل کم مویی صورت در آقایان و راه حل رفع آن چیست؟

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
فاطمه

فاطمه

1395-04-08 - 16:23 پاسخ

عالی بود مرسی