روش‌هایی برای آب کردن شکم در ۲۴ ساعت-قسمت اول

مهرناز زاوه
اگر دوست دارید هر‌چه سریع‌تر، مثلا تا همین آخر هفته که به یک مهمانی دعوتید، به این هدف دست یابید٬ باید سعی کنید که به مکانیسم داخلی صاف کننده‌ی شکم‌تان اعتماد کنید.

ورزش، تحرک و خوردن غذای مناسب٬ مبنای اصلی لاغر شدن و به دست آوردن شکم صافی است که می‌خواهید. اما اگر دوست دارید هر‌چه سریع‌تر، مثلا تا همین آخر هفته که به یک مهمانی دعوتید، به این هدف دست یابید٬ باید سعی کنید که به مکانیسم داخلی صاف کننده‌ی شکم‌تان اعتماد کنید. شاید بگویید که این چیزی شبیه جادو و طلسم است٬ اما باید گفت که حقه‌های ساده‌ای برای این کار وجود دارد. با متعادل کردن سیستم هاضمه بدن و افزایش فعالیت متابولیسم٬ حجم شکم شما به طرز چشمگیری کاهش می‌یابد و در کمتر از یک روز نتیجه را خواهید دید. در اینجا به روش‌هایی اشاره می‌کنیم که حتما برایتان کارساز خواهد بود و شما را به نتیجه دلخواه‌تان می‌رساند.
۱.تنظیم متابولیسم با چای
وقتی سیستم هاضه کُند عمل کند٬ سرعت متابولیسم بدن هم کم خواهد شد. سعی کنید روز خود را با نوشیدن یک فنجان چای زنجبیل آغاز کنید تا دل و روده‌تان از خواب بیدار شود. این نوشیدنی باعث ارتقای وضعیت هاضمه شده و به حذف غذا و از بین رفتن اشتهای کاذب برای خوردن نمک و شکر می‌انجامد.
۲.دوش گرفتن با نمک فرنگی
دراز کشیدن در وان حمام پر از آب همیشه توأم با آرامش است٬ به ویژه اگر دو فنجان نمک فرنگی هم به آن اضافه کنید٬ چرا که با خارج کردن و بیرون کشیدن آب اضافی بدن٬ باعث کم شدن تورم شکمتان می‌شود. برای پیشگیری از کم آب شدن بدن٬ سعی کنید هفته‌ای یک بار این کار را انجام دهید.
۳.یک عدد موز بخورید
موزها سرشار از پتاسیم هستند؛ ماده‌ای مغذی که به تنظیم وضعیت مایعات بدن کمک می‌کند تا شکمتان صاف شود.
۴.از خوردن برخی سبزیجات خاص بپرهیزید 
با این که سبزیجات سرشار از مواد مغذی‌اند که باعث ارتقای وضع سلامت می‌شوند٬ اما سبزیجاتی که از آنها نام می‌بریم حاوی عوامل مخرب بوده و باعث تورم شکم می‌شوند که عبارتند از: پیاز سفید٬ کنگر فرنگی٬ ذرت٬ بروکلی٬ گل کلم٬ اسفناج خام و قارچ دکمه‌ای.
۵.آدامستان را دور بیاندازید 
آدامس جویدن نه تنها باعث می‌شود که هوای بیشتری وارد شکمتان شود٬ بلکه بسیاری از آدامس‌ها حاوی الکل‌های شیرین و مواد شیرین کننده مصنوعی مانند سوربیتل و گزیلیتول هستند که می‌توانند منجر به تورم شکم شوند. اگر می‌خواهید که چیزی بجوید٬ سعی کنید از چیزهای طبیعی مانند سقز استفاده کنید چرا که کالری شان کم بوده و حاوی مواد شیرین کننده صنعتی نیستند.
منبع: eatthis

با موز ۳ روزه لاغر شوید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ