رژیم‌های غذایی عجیب و غریب سلبریتی‌ها-قسمت اول

مهرناز زاوه
خوش اندام بودن بخشی از روال کاری سلبریتی‌ها است، اما افراط و تفریط برخی از چهره‌های مشهور در کاهش وزن قطعا برای شما عجیب و غریب خواهد بود.

بهترین دوستتان می‌گوید از خوردن گلوتن بپرهیزید، هم باشگاهی‌تان می‌گوید تا می‌توانید پروتئین بخورید و مادرتان می‌گوید دیگر لب به نوشیدنی نزنید. بعضا، وقتی پای کاهش وزن به میان می‌آید، حرف هیچ کس به خرجمان نمی‌رود. شاید فکر کنید پیگیری رژیم غذایی سلبریتی‌ها با توجه به پولی که آنها صرف متخصصان تغذیه و خرید مواد مغذی می‌کنند، می‌تواند ثمربخش باشد؛ اما برنامه و تصمیمات آنها لزوما بهترین انتخاب برای شما نیستند. خوش اندام بودن بخشی از روال کاری سلبریتی‌ها است، اما افراط و تفریط برخی از چهره‌های مشهور در کاهش وزن قطعا برای شما عجیب و غریب خواهد بود. در ادامه، رژیم‌های غذایی نامناسبی مطرح می‌شود که بهتر است از پیگیری آنها صرف نظر کنید.
۱-خودداری از خوردن بادمجانیان
آلن کمپبل، آشپز اختصاصی تام برادی در مصاحبه‌ای با بوستون گلوب گفت: «[تام] گیاهان دسته بادمجانیان را که شامل گوجه فرنگی، فلفل دلمه‌ای، قارچ و بادمجان است، نمی‌خورد، چون می‌گوید خاصیت ضد التهابی ندارند.» این در حالی است که بر اساس یک پژوهش انگلیسی، مشخص شده که ویتامین C موجود در گوجه فرنگی به کاهش التهاب کمک می‌کند. ویتامین C در گیاهان خانواده تاجریزی به وفور یافت می‌شود.
۲- غذا نخوردن
ایمی شومر درباره رژیم غذایی خود این طور می‌گوید: «برنامه غذایی من این طور است که برای صبحانه یک اسموتی می‌خورم. سپس همان اسموتی را برای ناهار استفاده می‌کنم. در واقع هیچ غذای دیگری در برنامه‌ام ندارم.»
۳- خوردن یک عالم برنج قهوه‌ای
گوئینت پالترو در مصاحبه‌ای گفت: «تقریبا سه یا چهار سال رژیم غذایی ماکروبیوتیک داشتم؛ یعنی فقط غذاهای محلی، مواد معدنی و خوراکی‌های فصلی می‌خوردم که فرآوری شده نبودند. تا به امروز همینطور ادامه داده‌ام و تقریبا ۱۵ سال است که گوشت نخورده‌ام.»
۴- گرسنگی کشیدن با رژیم غذایی ۵:۲
جیمی کیمل در گفتگو با مجله مردان گفت: «در چند سال اخیر سعی کرده‌ام ۲ روز در هفته به خود گرسنگی بدهم. دوشنبه‌ها و پنج شنبه‌ها کمتر از ۵۰۰ کالری غذا می‌خورم. اما در روزهای دیگر تا حد مرگ پرخوری می‌کنم. روزهایی که رژیم دارم، فقط قهوه می‌نوشم و ترشیجات می‌خورم و اگر خیلی گرسنه شوم، یک عدد سیب و مقداری کره بادام زمینی می‌خورم.»
۵-سیگار کشیدن برای کاهش اشتها
وقتی مری کیت اولسن ازدواج کرد، یک منبع ناشناس گفت که او در خانه‌اش ظرفی پر از سیگار دارد و شب‌ها به طور دائم سیگار می‌کشد. بر اساس تحقیقات، با اینکه افراد سیگاری در ۸ هفته نخست کمی چربی شکم می‌آورند، در دراز مدت وزن کم می‌کنند و چربی کمتری ذخیره می‌کنند.
۶-مصرف نوشیدنی‌های پروتئینی
به گزارش دیلی تلگراف، آدریانا لیما، سوپر مدل افسانه‌ای شوی ویکتوریا سیکرت، از ۹ روز مانده به آغاز شو فقط نوشیدنی‌های پروتئینی مخلوط شده با پودر تخم مرغ مصرف می‌کند و آب می‌نوشد. یک یا دو بار در روز هم ورزش می‌کند. درست است که پروتئین به رشد عضلات کمک می‌کند، گرسنگی را از بین می‌برد و به کاهش وزن‌تان کمک می‌کند، اما مصرف زیاد آن می‌تواند عواقب جدی برایتان به دنبال داشته باشد.
منبع: eatthis

رژیم غذایی عجیب دومین فرد باهوش دنیا+عکس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ