رژیم‌های غذایی عجیب و غریب سلبریتی‌ها-قسمت سوم

مهرناز زاوه
بیانسه برای ایفای نقش در فیلم دختران رویایی از یک رژیم غذایی مایع کمک گرفت تا به سرعت لاغر شود. در این رژیم غذایی باید به مدت ۱۰ روز، روزانه شش تا ده وعده آب لیمو، شربت افرا و معجون فلفل قرمز بنوشید.

همانطور که در قسمت اول و دوم گفتیم رژیم‌های غذایی سلبریتی‌ها لزوما بهترین انتخاب برای شما نیستند. در ادامه رژیم‌های غذایی نامناسب مطرح می‌شود که بهتر است از پیگیری آنها صرف نظر کنید.
۱۳- خوردن بر اساس رنگ‌های روزانه
متخصصان تغذیه معتقدند که باید از رنگ‌های مختلف در رژیم غذایی خود استفاده کنید تا اطمینان یابید به اندازه کافی مواد مغذی می‌خورید. کریستینا آگویلرا از رژیم غذایی رنگین کمان پیروی می‌کند. در این رژیم غذایی، باید هر روز بر اساس یک رنگ غذا بخورید. کریستینا در روزهای دوشنبه از رنگ سفید، سه شنبه از رنگ قرمز، چهارشنبه از رنگ سبز و در روزهای دیگر از رنگ‌های نارنجی، بنفش و زرد استفاده می‌کند!
۱۴- پاکسازی با آب لیمو
بیانسه برای ایفای نقش در فیلم دختران رویایی از یک رژیم غذایی مایع کمک گرفت تا به سرعت لاغر شود. در این رژیم غذایی باید به مدت ۱۰ روز، روزانه شش تا ده وعده آب لیمو، شربت افرا و معجون فلفل قرمز بنوشید. این رژیم غذایی که به عنوان رژیم لیموناد شناخته می‌شود، از سال ۱۹۴۰ به این طرف رواج پیدا کرده است.
۱۵- رژیم پالئو
تیم مکگرو از رژیم غذایی پالئو پیروی می‌کند. این رژیم غذایی بدون لبنیات، شکر تصفیه شده و دانه‌هاست. با اینکه پرهیز از خوردن غذاهای فرآوری شده خوب است، اما تاکید رژیم غذایی پالئو بر گوشت ممکن است باعث انباشت بیش از اندازه پروتئین و چربی‌های اشباع ناسالم در بدن شود. به علاوه اینکه این رژیم نمی‌تواند تضمین کننده کاهش وزن باشد.
۱۶-کار مفرط
ناتالی پورتمن برای ایفای نقش در فیلم قوی سیاه ۲۰ پوند وزن کم کرد. برای این کار فقط ۱۲۰۰ کالری در روز مصرف می‌کرد، در حالیکه روزانه به چندین ساعت تمرین می‌پرداخت. او در روز ۵ تا ۸ ساعت از وقتش را صرف تمرین باله، شنا و تمرینات دیگر می‌کرد. اما ورزش بیش از اندازه باعث تحلیل رفتن توده عضلانی در بدن می‌شود، کمبود چربی نیز سوخت و ساز بدن را کاهش می‌دهد.
۱۷-خوردن روزانه یک کنسرو تن ماهی 
کریستین بیل برای ایفای نقش در فیلم ماشینیست ۶۳ پوند وزن کم کرد. او هر روز یک عدد سیب و یک کنسرو تن ماهی می‌خورد. علاوه بر این که او به خود گرسنگی می‌داد، از ماهی کنسروی آلباکور نیز استفاده می‌کرد که سطح جیوه آن ۳ برابر بیشتر از کنسروهای معمولی است.
۱۸-خوردن شیرینی
رژیم غذایی شیرینی شامل خوردن ۶ عدد شیرینی به اضافه یک وعده غذا در روز است. اسنوکی توانست با این رژیم وزن کم کند. با خوردن شیرینی در طول روز شاید احساس گرسنگی نکنید، اما قطعا مواد مغذی زیادی هم دریافت نمی‌کنید.
منبع: eatthis

بهترین و بدترین رژیم غذایی برای شما اگر عضو تیپ پیتا هستید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ