رازهایی که زنان دوست دارند شما مردان بدانید-قسمت اول

مهرناز زاوه
لیست جمع آوری شده در این مطلب شامل مواردی است که زن‌ها به دنبال پیدا کردن آنها در مرد زندگی‌شان هستند. با تبدیل کردن آرزوها و خواسته‌های او به واقعیت، نه تنها او را خوشحال می‌کنید، بلکه باعث بهبود روابط‌تان خواهید شد.

همه ما می‌دانیم که زنان و مردان تفاوت‌های اساسی با هم دارند و این تفاوت گاهی به جایی می‌رسد که انگار از دو سیاره مختلف آمده‌اند. زن‌ها گاهی اوقات خیلی پیچیده‌اند. آنها دوست دارند خیلی چیزها را بدون اینکه به شما بگویند، در شما ببینند. در طول سال‌های اخیر هزاران مطالعه درباره خواسته‌ها، نیازها و آرزوهای زنان داخل و بیرون رختخواب صورت گرفته و نظرسنجی‌های بسیاری در این باره انجام شده است. لیست جمع آوری شده در این مطلب شامل مواردی است که زن‌ها به دنبال پیدا کردن آنها در مرد زندگی‌شان هستند. با تبدیل کردن آرزوها و خواسته‌های او به واقعیت، نه تنها او را خوشحال می‌کنید، بلکه باعث بهبود روابط‌تان خواهید شد. پس وقت را تلف نکنید و از همین امروز شروع کنید تا شاهد تاثیرات مثبت ناشی از آن در رابطه‌تان باشید.
مرد حامی، یک مرد جذاب است
زنان چه می‌خواهند؟ اگر شما هم جزو کسانی هستید که تا به حال بارها به این سوال فکر کرده‌اند، در اینجا رازهایی را برایتان آورده‌ایم. این موارد بر اساس تحقیق روی زوج‌های شاد و سالم و نقش متغیر جنسیتی آنها به دست آمده است. راز اول این است: زنان برای مردانی که نسبت به آنها دلسوز هستند، خصوصا زمانی که افسرده و مأیوسند، ارزش زیادی قائلند. دستتان را دور بازویش بیاندازید و یک دستمال به او بدهید. حمایت یکی از راه‌های مهم در بهبود روابط زوجین است.
هنوز هم جوانمردی قدر و منزلت خودش را دارد
وقتی صحبت از مسائل عاشقانه به میان می‌آید، بسیاری از زنان از مردانی خوششان می‌آید که وظایف مردانه‌ای بر دوششان باشد تا مردانگی‌شان را نشان دهند. این مسئله خصوصا در مرحله به دست آوردن دل طرف مقابل و نخستین عشق‌ورزی‌ها در رابطه بسیار مهم است. زن مقابل شما به طور کامل قدرت این را دارد تا خود را از رابطه خارج کند. اما اگر دیدید که دچار تردید و دودلی است، در واقع منتظر آن است تا مردی و مردانگی خود را به او نشان دهید.
خوش‌پوش باشید تا او را تحت تأثیر قرار دهید
سبک‌ها و مدل‌های مختلف می‌آیند و می‌روند، اما توجه و دقت مرد نسبت به تمیزی و لباس پوشیدن باید مستدام و پایدار باشد. این مسئله در تمام مراحل رابطه برای زنان مهم است. اگر او دوست دارد که شما شلوار جین تنگ بپوشید، پس بهتر است همین کار را بکنید.
مردانی که قرمز می‌پوشند، می‌توانند دخترها را به دام بیاندازند
این روش توسط روانشناسان در آزمایشی بر روی اولویت ضمیر ناخودآگاه زنان انجام و نتیجه‌اش ثبت شده است. در واقع در این تحقیق مشخص شده رنگ قرمز مردان را قدرتمندتر، جذاب‌تر و به لحاظ جنسی خواستنی‌تر نشان می‌دهد. البته یک نکته هم وجود دارد. «قرمز» باعث زیباتر شدن یا مهربان‌تر شدن مردان نمی‌شود.
عیب‌هایتان را پنهان نکنید
هیچ چیز به اندازه مرد خوب و درستی که دوست دارد به مرد بهتری تبدیل شود، نمی‌تواند در قلب یک زن نفوذ کند. زنان عاشق رشد و ارتقای شخصیت در مردان هستند، در واقع آنها مردی را دوست دارند که اهل تفکر و دلسوز باشد. وقتی مردی متوجه یکی از معایب یا نقص‌های خود می‌شود –فرض کنید یک بدخلقی مختصر یا عبوس بودن بعد از کار- آنها از این مسئله خوششان می‌آید که مرد برای شناخت و رفع عیب‌هایش تلاش می‌کند.
سعی نکنید دنیای زنان را تغییر دهید
وقتی چیزی زن‌ها را آزار می‌دهد، دوست دارند به درد دلشان گوش کنید، نه آنکه نصیحتشان کنید. مردان حس می‌کنند که لازم است اوضاع را درست کنند چرا که آنها منشأ راه حل محسوب می‌شوند. اما برای زنان، گوش دادن حقیقی، عملی فوق‌العاده است که باعث عمیق‌تر شدن رابطه می‌شود.
منبع: webmd

۷ راز زوج‌هایی که رابطه‌ی جنسی فوق‌العاده پرشوری دارند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ