از کجا بفهمید که یک نفر واقعا به شما علاقمند است؟

مهرناز زاوه
شاید این مسئله سناریوی پیچیده‌ای باشد، شاید کاری از دستتان برنیاید اما حیرت می‌کنید از این که بدانید آیا فردی که با شما زندگی می‌کند خالصانه به شما محبت می‌کند یا نه.

شاید این مسئله سناریوی پیچیده‌ای باشد، شاید کاری از دستتان برنیاید اما حیرت می‌کنید از این که بدانید آیا فردی که با شما زندگی می‌کند خالصانه به شما محبت می‌کند یا نه. برای آگاهی از این مسئله، بهتر است این نکات را بخوانید.
۱.او خالصانه دوست دارد بیشتر درباره شما و خانواده‌تان بداند
اگر کسی به شما علاقمند باشد، به نظر می‌رسد که هر بو یا جزئیاتی درباره‌ی شما او را به خود جذب می‌کند. وقتی با هم هستید، اگر سؤالات زیادی از شما بپرسد و با دقت به پاسخ‌هایتان گوش دهد نشان می‌دهد که علاقه‌ی زیادی به شما دارد.
۲.او با شما خودمانی است
او درباره‌ی رویدادهای زندگی‌اش با شما مشارکت می‌کند و صحبت کردنش صرفا درباره‌ی چیزهای سطحی و عادی مانند علائق یا کارهایی که در زندگی روزمره انجام می‌دهد نیست. در عوض، به راحتی درباره‌ی کودکی و زندگی شخصی‌اش با شما حرف می‌زند. از توصیف خانواده‌ یا روابط سابقش گرفته تا مشکلاتی که احیانا با برخی دوستان و همکارانش دارد.
۳.شما را ستایش می‌کند
وقتی با هم قرار می‌گذارید یکی از نخستین کارهایی که او انجام می‌دهد تعریف از نوع پوشش و تیپ شماست. اینکه چقدر مدل مویتان به شما می‌آید و به شما خواهد گفت که واقعا زیبا و جذاب هستید.
۴.اغلب مواقع خودش سر صحبت را باز می‌کند
اگر او اولین نفری است که به طور مرتب برایتان پیام می‌فرستد یا در فواصل قرارهایتان به شما زنگ می‌زند، به این معناست که سرتاسر روز به شما فکر می‌کند. در کنار این مسئله، اگر به واقع تلاش کند تا در جاهایی مانند فیسبوک یا واتس-اَپ با شما حرف بزند، به این معناست که دوست دارد با شما حرف بزند و از همراهی شما لذت ببرد.
۵.او کوچکترین جزئیات شما را به خاطر دارد
پیش از قرار با شما، اسنک مورد علاقه‌تان را برایتان می‌خرد چون به خاطر دارد که شما یک بار گفته بودید چقدر از ته دل آن را دوست دارید.
منبع: health

رازهایی که زنان دوست دارند شما مردان بدانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ