رازهایی که زنان باید درباره مردان بدانند-قسمت دوم

مهرناز زاوه
برخلاف چیزی که زن‌ها فکر می‌کنند، مردها همیشه برای برقراری یک رابطه جنسی آماده نیستند.

در ادامه‌ی قسمت اول مواردی را آورده‌ایم که در بین اکثر آقایان مشترک است و به شناخت بهتر شما از همسرتان کمک خواهند کرد.
۱۰- مردها به قدردانی واکنش نشان می‌دهند
قدردانی و حتی بزرگ کردن آن تفاوت بزرگی در رفتار طرف‌تان ایجاد خواهد کرد. تحقیقات نشان می‌دهند مردان کمک بیشتری در مراقبت نوزادشان می‌کنند، اگر همسرشان از کارهای آنها تشکر و قدردانی کنند و او را تشویق کنند.
۱۱- مردها درباره رابطه جنسی فکر میکنند… آن هم زیاد!
خوب قبول می‌کنیم، این یک راز نیست! بیشتر مردان زیر ۶۰ سال حداقل یک بار در روز به رابطه جنسی فکر می‌کنند، در حالی که این آمار برای یک چهارم زنان اتفاق می‌افتد. البته تنها این نیست، مردان دو برابر زنان درباره جزئیات چگونگی یک رابطه جنسی خیال‌بافی می‌کنند.
۱۲- از نظر مردان رابطه جنسی مسئله بسیار مهمی است
این باور اشتباهی است که رابطه جنسی برای مردان فقط یک هوس و سرگرمی است. برای بسیاری از مردان، رابطه جنسی یک عمل بسیار مهم بین دو شخص متعهد است و مانند اکثر زنان بسیاری از مردان هم معتقدند برقراری رابطه جنسی با همسر و شخصی که به آن متعهدیم بسیار لذت بخش‌تر و با ارزش‌تر از یک فرد گذراست. 
۱۳- او از این که شما آغاز‌کننده رابطه جنسی باشید لذت می‌برد
بیشتر مردان فکر می‌کنند همیشه درخواست‌کننده و آغازگر برقراری رابطه جنسی خودشان هستند، ولی بدشان نمی‌آید گاهی هم همسرشان اداره امور را بر عهده بگیرد و آغازگر باشد. پس از اینکه اعلام آمادگی کنید خجالت نکشید. اکثرا آغاز یک رابطه که در آن زن آغازگر بوده به سطح بالایی از رضایت منجر می‌شود.
۱۴- مردها همیشه برای برقراری رابطه جنسی آماده نیستند
برخلاف چیزی که زن‌ها فکر می‌کنند، مردها همیشه برای برقراری یک رابطه جنسی آماده نیستند. مردها تحت فشار مسئولیت‌ها و کارهای محیط کاری، خانواده و هزینه‌ها قرار دارند و ممکن است استرس بگیرند. استرس قاتل میل جنسی است. اگر یک مرد از برقراری رابطه امتناع می‌کند به این معنا نیست که سرد شده و یا خیانت می‌کند، فقط آنقدر ذهنش مشغول است که توانایی انجام کاری را ندارد.
۱۵- مردها از خشنود کردن همسرشان لذت می‌برند
رضایت و خوشنودی شما برای همسرتان مهم است، ولی تا زمانی که نگویید چه می‌خواهید و چه چیز لازم دارید او نخواهد فهمید. بیشتر زنان از صحبت درباره اینکه از چه چیزی خوششان می‌آید و از چه چیزی بدشان می‌آید، خجالت می‌کشند. اگر طوری با او صحبت کنید که غرور و مردانگی‌اش نشکند، او به شما گوش خواهد داد. چون به خوبی می‌داند اگر شما خوشحال باشید او را خوشحال خواهید کرد.
۱۶- مردها درباره نحوه عملکرد خود اضطراب دارند
بیشتر مردها در مواقع خاص، مخصوصا وقتی کمی سنشان بالا می‌رود درباره عملکرد و توانایی خود دچار اضظراب می‌شوند. همسر شما هم ممکن است درباره بدن و تناسب اندام خود، تکنیک‌ها و توانایی‌هایش، استقامت و بنیه خود نگران و مضطرب باشد. شما وظیفه دارید او را آرام کنید و بگویید که از لحظه حال خود لذت ببرد.
۱۷- مردها وقتی نیازهایشان برآورده نشود ممکن است خیانت کنند
اگر یک مرد در رابطه خود عشق و قدردانی را حس نکند، ممکن است جای دیگری به دنبالش بگردد. برای بعضی از مردان این به معنای مشغول کردن خود با کار است و برای برخی دیگر ممکن است به معنای درست کردن چیزی، ورزش کردن یا مشغول شدن به بازی‌های کامپیوتری باشد؛ و برای قسمت اعظم آنها هم به معنای خیانت کردن است. برای پیشگیری از این وضعیت باید هر چند وقت یک بار درباره نیاز‌ها و خواسته‌های همدیگر بحث کنید.
۱۸- او خودش را به شما واگذار می‌کند
بسیاری از مردان می‌دانند که اگر یک رابطه بلند مدت رو به تلخی برود، چه چیزی را از دست می‌دهند. آنها ارزش عمری را که برای ساخت این رابطه رفته، می‌دانند. اگر نشان دهید که می‌خواهید رابطه‌تان را قوی‌تر کنید، مردتان هم چنین خواهد کرد!
منبع: webmd

۱۰ رازی که مردان باید درمورد مغز زنان بدانند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ