۵ قانون استفاده از انگشتر

مهرناز زاوه
حلقه مهم است و بهتر است این را باور کنید که لازم است ابتدا خودتان بدانید دارید با انگشترتان چه پیامی برای دیگران می‌فرستید.

از کجا می‌فهمید که کسی ازدواج کرده است؟ خب، مسلما به دست چپش نگاه می‌کنید ببینید حلقه به دست دارد یا نه. این قدرت این شی مدور کوچک است که اطلاعاتی را درباره‌ی شما به دیگران می‌دهد. در واقع این انگشتر بیانگر مسئولیت‌ها، باورها و موفقیت‌های شماست.
حلقه مهم است و بهتر است این را باور کنید که لازم است ابتدا خودتان بدانید دارید با انگشترتان چه پیامی برای دیگران می‌فرستید. در اینجا می‌خواهیم به ۵ قانونی بپردازیم که هر فردی باید درباره استفاده از انگشتر بداند.
قانون اول: پیام انگشتر را درک کنید
انگشتری که به دستتان می‌اندازید پیام‌های مستقیم و ناخودآگاهی را می‌فرستد. در دوران قدیم از انگشترها برای فرستادن سیگنال ثروت و قدرت استفاده می‌شد. اندازه سنگ قیمتی و گرانبهای روی انگشتر و شفافیت آن بیانگر نوعی ویژگی برتر و به نوعی گویای ثروتمند بودن فرد است. حالا درباره جایگاه یک انگشتر فکر کنید. انگشترها جایگاه شاخصی را روی دست به خود اختصاص می‌دهند و سخت است که بتوان آنها را نایده گرفت.
مردم به انگشتان شما توجه می‌کنند. ممکن است هیچ حرفی نزنند، اما انگشتری که در دست دارید، سرنخ‌های ظریف و پیچیده‌ای به دست آنها می‌دهد. حواستان باشد که با انتخاب نوع انگشتر خود، چه پیامی برای آنها می‌فرستید.
قانون دوم: اعتماد به نفس داشته باشید
وقتی انگشترهای زیادی به انگشتان‌تان می‌اندازید، اعتماد به نفستان چقدر است؟ اگر اعتماد به نفس این کار را ندارید، سعی کنید به آن تظاهر نکنید تا زمانی که این اتفاق واقعا برایتان بیافتد. بهترین راهکار این است که این کار را بیرون از خانه انجام دهید، تا زمانی که به وزن آن عادت کرده و آن را روی انگشتانتان حس کنید. در قدم بعد، سعی کنید جلوی افرادی که به آنها اعتماد دارید حتما انگشتر را به انگشتتان بیاندازید و ببینید آیا متوجه آن می‌‌شوند. پیش از آنکه از آن در مکان‌های عمومی استفاده کنید حتما سعی کنید دیدگاه و نظرات نزدیکان‌تان را بدانید.
آیا داستانی در پسِ انگشترتان وجود دارد؟ 
سعی کنید همیشه آمادگی پاسخ به هر سؤالی را درباره انگشترتان داشته باشید. آیا این یک یادگاری از فامیل و اجداد شماست که نسل به نسل چرخیده و به شما رسیده؟ شاید هم یک انگشتر معمولی است که در تعطیلات تابستانی از یک کولی رومانیایی خریده‌اید؟
قانون سوم: تناسب را رعایت کنید
اگر دستان بزرگی دارید، می‌توانید انگشترهای بزرگتری به دستتان بیاندازید. افرادی با دستان کوچکتر باید با انداختن انگشترهای کوچکتر، این نسبت را رعایت کنند. اگر انگشتان باریکی دارید، سعی کنید انگشترهایتان را تنگ و فشرده انتخاب کنید. برای آنهایی که انگشتان پرتری دارند، حلقه‌های گشادتر توصیه می‌شود.
قانون چهارم: سعی کنید بین انگشتر و سایر جواهرات، تعادل برقرار کنید
وقتی انگشتر می‌اندازید، چطور بین آن با سایر جواهرات تعادل برقرار می‌کنید؟ سعی کنید این تعادل را در دست دیگرتان ایجاد کنید، و انگشترها را با هم نیاندازید. اگر در دست چپ، حلقه ازدواج و ساعت می‌اندازید، سعی کنید آن را با یک دستبند در دست راست سِت کنید.
قانون پنجم: سعی کنید نوع جواهراتی که انتخاب می‌کنید با هم همخوانی داشته باشند
اکثر افراد معمولا بین طلا یا نقره یکی را انتخاب می‌کنند. بهتر است این انتخاب بر مبنای این مسئله باشد که آیا پوستنان رنگ گرم دارد یا سرد.
نقره: اگر پوست سردی دارید بهتر است نقره بیاندازید. در واقع اگر رگ‌های روی پوستان واضح و مشخص است، پوستتان از نوع سرد است.
طلا: اگر پوست گرمتری دارید، بنابراین رگ‌هایتان بارز و مشخص نخواهد بود. سعی کنید مثلا فلز کمربندتان با رنگ دسته‌ی ساعت و انگشترتان در یک فاز رنگی باشد.
منبع: realmenrealstyle

شخصیت‌شناسی از روی انگشتی که در آن انگشتر می‌اندازید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ