خانم‌ها! هرگز پیش از رابطه جنسی این کارها را نکنید

مهرناز زاوه
شاید خیلی عجیب باشد، اما استفاده از مسواک الکتریکی و دهانشویه‌های الکلی شما را بیشتر در معرض بیماری‌های مقاربتی قرار می‌دهد.

حتی باتجربه‌ترین افراد هم که عملکرد فوق العاده‌ای در رابطه جنسی دارند ممکن است پیش از انجام آن کارهای اشتباهی انجام دهند. در اینجا به برخی از این اشتباهات رایج اشاره می‌کنیم.
۱.مصرف آنتی‌هیستامین
کار آنتی هیستامین‌، خشک کردن غشای مخاطی برای کاهش گرفتگی بینی است و از طرفی می‌تواند مخاط سایر نقاط بدن مانند واژن شما را هم خشک کند.
۲.خوردن غذاهای تند
غذاها هم می‌توانند بر بو و طعم واژن تأثیر بگذارند. غذاهای بسیار تند مانند فلفل هالوپنو می‌تواند منجر به تولید گاز، تورم و باد معده شود که به راحتی هم تخلیه نخواهد شد. بدتر از همه این است که باقیمانده چیزی که روی دست و در دهان شما بعد از خوردن یک غذای سبک به جا می‌ماند در تحریک واژن بسیار آبروبر است.
۳.نوشیدن زیاد مشروبات الکلی
مصرف زیاد مشروبات الکلی می‌تواند باعث کم شدن و حتی غیر‌فعال شدن شور و حالتان شود. از آنجایی که الکل یک ماده‌‌ی افسرده‌ساز کاملا شناخته شده است، در صورت مصرف آن توانایی شما برای به ارگاسم رسیدن کاهش خواهد یافت. تحقیقات نشان می‌دهد ۱۱ درصد از افرادی که الکل مصرف می‌کنند در رسیدن به ارگاسم با مشکل مواجه‌اند.
۴.استفاده از مسواک الکتریکی
شاید خیلی عجیب باشد، اما استفاده از مسواک الکتریکی و دهانشویه‌های الکلی شما را بیشتر در معرض بیماری‌های مقاربتی قرار می‌دهد. چرخش برس‌های ریز این نوع مسواک می‌تواند باعث ایجاد جراحت‌های مختصر در لثه شود و از طرفی دهانشویه‌های غلیظ و الکلی هم می‌توانند مخاط شما را دچار التهاب کنند.
۵.اصلاح کردن
اگر زن هستید و می‌خواهید موهای بدن‌تان را از بین ببرید، بهتر است این کار را یک شب پیش از انجام رابطه‌ی جنسی انجام دهید تا به پوستتان فرصت التیام بدهید. همانطور که می‌دانید اصلاح موی بدن باعث از بین رفتن لایه‌ی رویی پوست شده و آن را حساس‌تر می‌کند. برای آنکه از بروز هر نوع حساسیت یا قرمزی جلوگیری کنید باید سعی کنید از تیغ‌های چند لبه و نیز کرم‌های هیدروکورتیزون ۱ درصد جهت کاهش التهاب پوست استفاده کنید.
منبع: prevention

مزیت‌های برقراری رابطه جنسی بیشتر و منظم‌تر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ