راه های لاغری در 24 ساعت!

پانته آ توتونپیان
اگر می خواهید وزن کم کنید ما به شما راهکارهایی را توصیه می کنیم که به راحتی بتوانید یک شبه یک کیلو وزن کم کنید.

نوشیدن آب:

شما می توانید مقدار زیادی آب در طول روز بنوشید. مصرف آب کافی بهترین راه برای رفع تشنگی است، آب یک ماده بدون کالری است و مواد غذایی را با سرعت بیشتری در سیستم بدن شما حرکت می دهد. 

بعد از ناهار کربوهیدرات مصرف نکنید: پس از صرف ناهار به دلیل کاهش فعالیت در ساعات پایانی روز زمان کمتری دارید تا بخواهید این کربوهیدرات ها را بسوزانید حتی با کمی استراحت در ساعت اولیه شب بدن شما یک فرصت عالی پیدا می کند که کربوهیدرات ها را تبدیل به چربی کند همچنین بهتر است به جای مصرف نشاسته در شام از پروتئین بدون چربی مثل مرغ پخته شده و سبزیجات استفاده کنید. 

غذاهای فرآوری شده نخورید:

حذف غذاها و نوشیدنی فرآوری شده مثل فست فودها  از رژیم غذایی یکی دیگر از اموری است که باید حتما رعایت کنید. از مصرف غذاهای مملوء از شکرو پرکالری دوری کنید. با حذف این مواد غذایی به سلامتی و کاهش وزن خود کمک خواهید کرد. 

به رژیم غذایی خود فیبر اضافه کنید:

مصرف میوه ها، سبزیجات و غلات سبوس دار به شما کمک می کند که  در طول شب وزن از دست دهید مصرف مواد غذایی حاوی فیبر در شما زودتر احساس سیری ایجاد می کند و با تنظیم اجابت مزاج به شما کمک می کند که اندام متناسب داشته باشید. 

ورزش قبل از خواب:

3 ساعت قبل از خواب ورزش کنید. سوزاندن کالری بیشتر از میزان موادغذایی مصرفی به کاهش وزن شما کمک می کند همچنین با ورزش کردن بدن شما عرق می کند و با از دست دادن آب بدنتان وزن شما کاهش می یابد. 

بهترین رژیم های لاغری 2015

منبع: باشگاه خبرنگاران

    

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ