مرد ۸۱ ساله، چند ساعت پس از تماشای فیلم مراسم تشییع جنازه همسرش درگذشت+عکس

مهرناز زاوه
مردی چند ساعت پس از تماشای فیلم مراسم تشییع جنازه همسرش بر تخت بیمارستان درگذشت.

مردی چند ساعت پس از تماشای فیلم مراسم تشییع جنازه همسرش بر تخت بیمارستان درگذشت. بیل کامرون ۸۱ ساله، که به علت ذات‌الریه شدید در بیمارستان بستری بود، نتوانسته بود در مراسم تشییع جنازه همسرش، رنا، که ماه پیش در ۸۲ سالگی فوت کرده بود، شرکت کند. دخترش از مراسم فیلم گرفت تا برای پدرش ببرد. اما بیل چند ساعت پس از تماشای فیلم جانش را از دست داد. این زوج از سال ۱۹۵۶ با هم بودند و قرار بود سه هفته دیگر، پنجاه و نهمین سالگرد ازدواجشان را جشن بگیرند.
دختر آنها هدر گورمن که ۴۵ سال دارد، در این باره گفت: «من فکر می‌کنم پدرم دوست نداشت بدون مادرم زندگی کند. فکر می‌کنم او می‌خواست دوباره با او باشد. آنها ۵۹ سال با هم بودند و تنها هشت روز از زمان جدایی‌شان می‌گذشت. دوری او برای خانواده خیلی سخت است، اما می‌دانیم این اتفاق برای پدر بهترین اتفاق ممکن بود. حالا می‌دانیم که آنها دوباره با هم هستند.»


خانم گورمن معتقد است پدرش که از ذات‌الریه رنج می‌برد، فقط به این خاطر تقلا می‌کرد که تشییع جنازه همسرش را ببیند. او گفت: «من از تلفن همراهم برای فیلم گرفتن از مراسم تشییع جنازه استفاده کردم که شاید کمی نامتعارف به نظر می‌رسید. اما فکر می‌کردم او می‌خواهد مراسم را ببیند. من و برادرم به بیمارستان رفتیم و با هم فیلم را تماشا کردیم. اولین باری بود که می‌دیدیم پدر گریه می‌کند.»


او گفت که ضبط فیلم ایده خوبی بوده و دیدنش به او آرامش داده است. وقتی خداحافظی کردیم، حالش خوب بود. اما پس از چند ساعت از بین ما رفت. در ساعات اولیه صبح با من تماس گرفتند و خبر فوت پدر را دادند.
منبع: dailymail

این زوج در ۳۸ کشور با هم ازدواج کردند+عکس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ