وضعیت جسمانی ثریا حکمت تغییری نکرده است!

jalalvand
مونا مجتهدی فرزند ثریا حکمت این بازیگر خوب ایران زمین، گفت: دیروز با لباس مخصوص به اتاق مراقبت‌های ویژه رفتم، برای مادرم دعا کنید.

مونا مجتهدی فرزند ثریا حکمت درباره وضعیت جسمانی این بازیگر که در بخش آی سی یو بستری است گفت: متاسفانه وضعیت جسمانی ایشان تغییر نداشته است دیروز با لباس مخصوص به داخل اتاق رفتم و از نزدیک او را دیدم و بوسیدم

وی درباره نظر پزشکان معالج درباره وضعیت این بازیگر سینما گفت: متاسفانه پزشکان هیچ امیدواری برای بهبود وضعیت جسمانی مادر به من نمی دهند. امیدوارم مردم خوب ایران برای بهبود وضعیت مادر دعا کنند.

بنابراین گزارش، در روزهای گذشته امین تارخ هنرمند فعال عرصه سینما و تلویزیون به دیدن ثریا حکمت رفت، معمولا بیماران در این وضعیت نیاز به انرژی‌های مثبت دارند که در روند بهبود وضعیت آن ها تاثیرگذار است.  امیدواریم همه دوستان و همکاران ایشان در طول سالهای گذشته برای بهبود وضعیت ایشان و دلگرمی خانواده شان به دیدن این بازیگر باسابقه بروند و تا زنده است بتوانند به ایشان و خانواده شان روحیه ادامه حیات بدهند.

ثریا حکمت از بازیگران پرکار سینما و تلویزیون به شمار می‌رود او در فیلم های سینمایی و تلویزیونی بسیاری همچون آواز قو، تهاجم، عروسی مهتاب،ماه پیشونی و… به ایفای نقش پرداخته است.

ثریا حکمت هنوز هم در کما است و ما هم به درگاه خدا دعا می کنیم که ایشان هرچه سریعتر به زندگی خود باز گردند.

منبع: فردا – خبرگزاری فارس

لینک مرتبط: لینک مرتبطی برای این مطلب وجود ندارد، لینک به سایت اصلی الو دکتر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ