راهنمایی‌های مفید متخصصان زیبایی برای خانم‌ها-قسمت اول

مهرناز زاوه
به نظرتان زنان واقعی برای زیبا شدن خود چه کار می‌کنند؟ برای پی بردن به این مسئله، ما از بهترین متخصصان زیبایی درباره بهترین رازهای زیبایی سؤال پرسیدیم.

به نظرتان زنان واقعی برای زیبا شدن خود چه کار می‌کنند؟ برای پی بردن به این مسئله، ما از بهترین متخصصان زیبایی درباره بهترین رازهای زیبایی سؤال پرسیدیم. در اینجا به پاسخ‌های آنها در ارتباط با داشتن موهای جذاب و فوق العاده، پوست براق و آرایش حیرتانگیز می‌پردازیم.
در آب فرو بردن ناخن‌ها برای خشک کردن لاک
اگر نتوانستید راهکاری فوری یا محصول خاصی را برای خشک کردن ناخن‌ها پیدا کنید، ناخن‌های لاک-زده خود را در یک ظرف آب یخ فرو ببرید تا سریع‌تر خشک شوند. مطمئن باشید این کار جواب می‌دهد.
کوتیکول‌ها را بپوشانید، کثیف کاری نکنید
پیش از آنکه طراحی خاصی روی ناخن‌هایتان انجام دهید روی آن روغن زیتون بمالید، این کار باعث می‌شود رنگ‌های اضافی روی ناخن سریع‌تر از بین برود.
ناخن‌های آسیب دیده را با لاک‌های بافت‌دار بپوشانید
بر‌خلاف لاک‌های عادی، نوع براق آنها شاید غیرعادی به نظر برسد، بنابراین بهتر است برای ترمیم و اصلاح ناخن از آن استفاده کنید. وقتی ناخنی می‌شکند، به جای از بین بردن تمام جلای روی آن و مالیدن مجدد، بهتر است تنها یک لایه برق ناخن روی رنگ فعلی آن بمالید. و اگر به طور اجتناب ناپذیر و ناخواسته جای دیگری از ناخن شکست، کمی بیشتر روی آن را لاک بزنید. البته می‌توانید به سالن مانیکور هم بروید.
برای آنکه ظاهر ناخن‌ها مات به نظر بیاید، به آنها بخار دهید
میشل فن می‌گوید:‌ اگر در حال پختن پاستا یا سوپ باشم، سعی می‌کنم دو لایه لاک بزنم. وقتی که لاک هنوز خشک نشده، دستانم را به مدت سه ثانیه بر روی بخاری که از روی غذای نیم‌جوش بلند می‌شود با فاصله حدود ۱۲ سانتی‌متر نگه می‌دارم. بعد متوجه می‌شوم که اتفاق عجیبی این وسط می‌افتد: ناخن‌های لاکیِ درخشان من ظاهر ماتِ جذابی پیدا می‌کنند.
بعد از طراحی برچسب روی ناخن از تاپ کت استفاده کنید
این کار مانع از پوسته پوسته شدن کناره‌های ناخن شده و دوام و ماندگاری ناخن را بیشتر می‌کند و ظاهر واقعی رنگ آن را بیشتر جلوه خواهد داد. (بنابراین می‌توانید وانمود کنید که مهارت لاک زدنِ ناخنتان فوق العاده است!)
برق ناخن را با نمد از بین ببرید
ممکن است عاشق لاک‌های براق باشید، اما حتما میزان چسبندگی آنها به ناخن‌هایتان گاهی شما را کلافه می‌کند. برای از بین بردن آنها، به جای پنبه از نمد استفاده کنید. 
کانسیلر خود را مخلوط کنید
بروک پاکولسکی می‌گوید: من ترجیح می‌دهم کانسیلر دور چشم را طوری استفاده کنم که عیب و نقص‌ها را پنهان کند، تا اینکه آنقدر زیاد آن را به پوستم بمالم که عیب‌های آن بیشتر به چشم بیاید. آخرین حقه من این است: اول از همه با انگشت حلقه، ترکیب کانسیلر را دور چشمم می‌مالم، بعد آن را به کانسیلر جامدی آغشته کرده و روی آن می‌زنم. بافت کرمی آن به آرامی ترکیب شده و وارد خط و خطوط ریز اطراف نمی‌شود.
با استفاده از روغن صورت، کاری کنید آرایشتان بیشتر به چشم بیاید
به جای آنکه پیش از مهمانی به صورتتان پودر بمالید، چند قطره روغن صورت را روی گونه‌هایتان بمالید تا باعث شود کرم پودرتان بیشتر خود را نشان دهد و درخشندگی طبیعی خوبی ایجاد کند.
منبع:

سوالات آرایشی و بهداشتی که از پرسیدن آنها خجالت می‌کشید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ