عمل زیبایی در خانه‌ مسکونی اصفهان! غیرقانونی ترین کار!

faateme1366
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در بازرسی‌های بهداشت محیط مشاهده شد که دربرخی منازل شاهین شهر با دستگاه‌های غیراستاندارد اقدام به لیزر پوست و انجام عمل زیبایی می‌شد.

غلامحسین صدری  اظهار داشت: واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان شاهین شهر و میمه در طول سه ماه آخر سال گذشته از تعدادی از آرایشگاه‌های زنانه غیر مجاز شهرستان شاهین‌شهر که به صورت مخفیانه و بدون هیچگونه نظارتی در منزل، اقدام به فعالیت‌ه و جراحی های زیبایی غیرمجاز با دستگاه‌های غیراستاندارد در منازل مسکونی می‌کردند بازدید به عمل آورد.

وی بیان داشت: در این بازدید بیش از ۲۰ دستگاه غیراستاندارد از جمله دو دستگاه لیزر پوست IPL توقیف و متخلفان با تشکیل پرونده تحت عنوان دخالت در درمان به دادگاه معرفی شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: بیش از ۲۰ دستگاه غیراستاندارد از آرایشگاه‌های‌ غیرمجاز در شهرستان شاهین‌شهر و میمه کشف و ضبط شد.

وی گفت: پیرو بازدید و بازرسی کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت برخوار از یک واحد طباخی، حدود ۳۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد و تاریخ گذشته نیز کشف و توقیف شد.

صدری اعلام کرد: همچنین با مشاهده نواقص بهداشتی و موارد بحرانی از جمله استعمال دخانیات و قلیان بلافاصله محل مذکور پلمپ و پرونده نامبرده برای رسیدگی به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.

منبع: خبرآنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ