کوتوله های واقعی به لیورپول آمدند!+ تصاویر

jalalvand
همه ما داستان های گالیور در شهر آدم کوتوله ها دیده ایم و در تخیلات کودکی خود سفر به چنین د نیایی را تصور می کردیم . گردهمایی در شهر لیورپول برگزار شد، که کوچکترین مردم جهان در آن دعوت بودند. اما این افراد واقعا به چه بیماری خاصی مبتلا هستند؟ جوابتان رادر چند سطر پایین بیابید!

گردهمایی کوچکترین مردم جهان در لیورپول،‌ این کودکان مبتلا به نوع نادری از کوتاهی قد (کوتولگی ازلی) هستند. تنها حدود 200 نفر با این نوع کوتاهی قد در جهان وجود دارد.

یک موسسه خیریه در بریتانیا افراد کوتوله را در سرتاسر دنیا گرد هم آورده تا با انجام مسابقات مختلف هزینه ای را برای کودکان بی سرپرست جمع آوری کنند.

یک موسسه خیریه در بریتانیا افراد کوتوله را در سرتاسر دنیا گرد هم آورده تا با انجام مسابقات مختلف پولی را برای کودکان بی سرپرست جمع آوری کنند.

تصور می شود حدود 200 نفر در سراسر جهان از کوتاهی قد رنج می برند و این افراد از استخوان های نرم و کوچکی برخوردارند.

این مسابقه که در شهر لیورپول برگزار می شود مردم برای مبارزه این افراد با انسان های قد بلند دنیا به این مکان آمده تا بیشتر از وضعیت نادر این مخلوقات خدا آگاه شوند.

جان کونتی مسئول برگزاری این مسایقات می گوید: هدف من از این کار این است که این افراد کوتوله متوجه شوند که در این دنیا تنها نبوده و وضعیت آنها مثل سایر مردم است.

در این کنوانسیون جوانانی از استرالیا ،ولز، نیوزلند و کانادا شرکت کرده تا از نزدیک با افراد کوتوله دیدار کنند.

در این گرد آوری مردم با مشکلات افراد کوتوله ازلی و ناتوانان ذهنی مطلع و این کنوانسیون در واقع یک بنیاد مردم نهادی است که به مسائل این افراد رسیدگی می کند.

پدر رابرت که فرزندش از بیماری ازلی رنج می برد می گوید: ما در ابتدا ترسیدیم که به این کنوانسیون بیاییم اما با تحقیق بیشتر در این زمینه متوجه حضور گسترده مردم و پزشکان متخصص شدیم و در نهایت تصمیم گرفتیم در مراسم شرکت کنیم.

منبع: زمونه- باشگاه خبرنگاران  bracroft

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ