رژیم لاغری سریع مُشت!

a.mahammadi
برای کاهش وزن و ار بین بردن چربی های اطراف شکم و پهلو داشتن یک برنامه غذایی و رژیم لاغری سریع اصولی یعنی خشت اولی که باید صاف گذاشته شود. جدیدترین رژیم لاغری با توجه به اندازه دستتان شما را راهنمایی می کند.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، هر بار که غذا می خورید یادتان باشد مواد نشاسته ای مثل برنج, سیب زمینی, نان و ماکارونی را فقط به اندازه یک مشت و نه بیشتر بخورید. گوشت بدون پوست و چربی را هم به اندازه یک مشت استفاده کنید ولی سالاد و سبزیجات را به اندازه دو مشت بخورید.

میوه چون شکر دارد فقط یک مشت بخورید. برای تنقلات روزی یک مشت آجیل که بهتر است خام باشد بخورید. البته این یک مشت آجیل را یک جا نخورید بلکه به سه قسمت تقسیم کنید و هر وقت بین غذاها هوس کردید چیزی میل کنید میتوانید یک قسمت از آن را بخورید.

ورزش را فراموش نکنید. هر رژیمی باید با ورزش همراه باشد تا زودتر تأثیر کند. در ضمن تا میتوانید آب بنوشید تا مواد زائد از بدنتان بیرون بیاید و پوستتان شاداب و سیراب بشود.

غذا کم بخورید ولی به دفعات متعدد بخورد زیرا به این ترتیب متابولیسم بدن بالا می رود و کالری بیشتری سوخته می شود.

همانطور که می بیند اجرای این رژیم بسیار ساده است و احتیاجی به شمردن کالری ها ندارد و هر کسی با استفاده از مشت خود میتواند آن را اجراکند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

روش های تسریع سوخت و ساز بدن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ