با این روش‌ها صبح‌ها با موهای خوش‌حالت‌تری بیدار شوید

مهرناز زاوه
به جای آنکه سعی کنید هر روز صبح موهایتان را مرتب کنید، چرا تلاش نمی‌کنید از بد ماندن مو در طول روز پیشگیری کنید و نگذارید وضعیت آشفته‌ای پیدا کند؟

به جای آنکه سعی کنید هر روز صبح موهایتان را مرتب کنید، چرا تلاش نمی‌کنید از بد ماندن مو در طول روز پیشگیری کنید و نگذارید وضعیت آشفته‌ای پیدا کند؟ در اینجا به برخی روش‌های جالب در این زمینه اشاره می‌کنیم که کمکتان می‌کند صبح‌ها با موهای بهتر و خوش‌حالت‌تری بیدار شوید.
از یک روبالشی جدید استفاده کنید
بهترین کاری که می‌توانید برای موهایتان انجام دهید این است که موقع خواب، از روبالشی ابریشمی استفاده کنید. روبالشی‌های نخی در طول شب موهایتان را با هر برگشتن و چرخ زدن، به خود می‌کشد و باعث گره خوردن آن می‌شود. اما روبالشی ابریشمی، نه تنها در مقابل موهایتان بسیار نرم و لطیف است، بلکه به درخشندگی آن هم کمک می‌کند.
پیش از خوابیدن از ماسک مو استفاده کنید
سعی کنید هفته‌ای یک بار از ماسک مو استفاده کنید چرا که باعث می‌شود موهای خشک و آسیب دیده‌تان به موهایی نرم و صاف تبدیل شود. برای این کار، یک قاشق مایونز را با آووکادو، روغن زیتون و عسل ترکیب کنید تا یک ماسک تقویت کننده و هیدراته کننده برای مو درست شود. بعد از آنکه آن را به سرتان مالیدید، روی بالشتان حوله‌ای بگذارید تا خراب نشود.
با موهای خیس چرت نزنید
در حالی که شاید انجام این کار خصوصا بعد از دوشِ ‌شبانه سخت به نظر برسد، اما بهتر است آن را رعایت کنید چرا که موی خیس شکننده‌تر از موی خشک است. در واقع خوابیدن با موی خیس می‌تواند به فر شدن موها و شکنندگی آنها بیانجامد، خصوصا اگر موهایتان ظریف یا خشک باشد.
با شامپوی خشک سرتان را بشویید
اگر موهایتان طوری است که هر وقت صبح‌ها از خواب بیدار می‌شوید حالت چرب دارند، سعی کنید از این شامپو پیش از خواب استفاده کنید چرا که باعث جذب روغن مو به محض تولید آن می‌شود.  
منبع: medicinenet

بهترین مدل مو برای نوع موی شما

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ