مرد معتاد به جراحی که ظرف ۱۰ سال ۳۰۵۰۰۰ پوند هزینه کرد تا شبیه عروسک کِن شود+عکس

مهرناز زاوه
رودریگو آلوز که ۴۲ عمل انجام داده تا شبیه عروسک کن شود٬ در حال حاضر بعد از آنکه بدنش پیوند بینی جدیدش را پس زد٬ به خاطر یک بیماری مرگ آور تحت درمان است.

رودریگو آلوز که ۴۲ عمل انجام داده تا شبیه عروسک کن شود٬ در حال حاضر بعد از آنکه بدنش پیوند بینی جدیدش را پس زد٬ به خاطر یک بیماری مرگ آور تحت درمان است. در واقع بعد از این جراحی٬ حفره‌ای در صورت و در بخش بینی‌اش ظاهر و جداره وسط بینی‌اش شل شد. این حفره به آرامی رشد کرد و او کم کم در نفس کشیدن دچار مشکل شد و در نتیجه او را به بیمارستانی در مالایای اسپانیا فرستادند و در حال حاضر از طریق سرم درون سیاهرگی هر هشت ساعت به او آنتی بیوتیک داده می‌شود. پزشکان می‌گویند این عفونت ممکن است از بینی به صورتش سرایت کرده و بیمار دچار قانقاریا شود. بنابراین هر چه زودتر باید آن را برداشت.


خودش می‌گوید: من سه ماه قبل عمل بازسازی بینی داشتم و متأسفانه بدنم آن را پس زد و باعث به وجود آمدن غضروف جدیدی شد. واقعا خیلی ترسناک شده‌ام و می‌خواهم هرچه زودتر به لندن برگردم تا مشکلم حل شود. در سه روز اخیر تنفسم وحشتناک شده و در حال حاضر هم مجاری تنفسی‌ام گرفته است.


پزشکان تشخیص دادند که این بیماری٬ بیماری «بافت‌مردگی» نام دارد که مشکل شاخص جراحی پلاستیک است که در آن کمبود منبع خونی منجر به از بین رفتن و مردن بافت جدید می‌شود. این بیماری خیلی سریع می‌تواند باعث تحریک مشکلات حادتری از جمله مسمومیت خونی و قانقاریا شود. درمان آن شامل برداشتن بافت‌های مرده٬ پاک نگه داشتن منطقه مورد نظر و مصرف آنتی بیوتیک است.


البته این اولین بار نیست که آقای آلوز دچار این مشکل شده است. سه سال قبل هم او بعد از انجام عملی برای تقویت عضلات دوسر٬ سه سر و شانه‌های خود با سیلیکون٬ دچار مشکلات خطرناک و حادی شد. ماده شیمیایی این عمل وارد سیستم خونی بدنش شده و ظرف چند روز بازویش دچار تورم زیادی شد، در حدی که هیچ چیز را نمی‌توانست حس کند یا حتی خود را در حمام بشوید. 


او تاکنون هزینه‌های زیادی برای عمل‌های زیبایی‌اش پرداخت کرده است. خودش می‌گوید که این هزینه‌ها را با ارثی که از پدربزرگش به او رسیده٬ شغل هواپیمایی و درآمد اجاره اموالش در پوئرتو بانوس اسپانیا پرداخت کرده است.
منبع: dailymail

این مرد ۳۱ ساله، ۵۰ هزار پوند خرج کرد تا شبیه مدونا شود+عکس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ