حقیقتی کشنده که صنعت مواد غذایی از شما پنهان می‌کنند + فیلم

faateme1366
افزایش مشکلات سلامتی و شیوع بیماری‌های مهلک به علت برخی عادات غذایی بوجود می‌آید و ممکن است صنعت مواد غذایی با پنهان کردن برخی حقایق عامل اصلی این قبیل مشکلات باشد.

به گزارش  خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی؛ اخیراً فیلمی از رویکرد تولیدکنندگان صنایع غذایی منتشر شده است که دیدگاه شما را نسبت به غذا و غذا خورن تغییر می‌دهد و حقایق جالبی را فاش می‌کند. شاید علت اینکه بیماری چاقی و بسیاری از بیماری‌ها در همه نقاط جهان و در همه گروه‌های سنی بیداد می‌کند، از نحوه تهیه مواد غذایی در کارخانه‌ها باشد. شاید مواد غذایی به گونه‌ای تولید می‌شوند که علاوه بر اشتهاآور بودن سبب چاقی و بیماری شما شوند

در این فیلم نشان داده می‌شود که موادی که برای تولید محصولات غذایی در کارخانه‌ها و صنایع تولیدی استفاده می‌شود بسیار مضر و ناسالم هستند.

در صورتی که افراد به تولیدکنندگان مواد غذایی اعتماد میکنند به همین دلیل آن‌ها موظف و مسئول هستند که از مواد مفید و مغذی و سالم در تهیه خوراکی‌ها و مواد غذایی استفاده کنند. اما آن‌ها برای افزایش سود و توجه بیشتر به بعد مالی و محبویت با بی‌توجهی به سلامتی افراد، به‌راحتی با جان آن‌ها بازی می‌کنند.

از جمله مواد مضر استفاده شده در محصولات غذایی می‌توان به طعم‌دهنده‌ها، افزودنی‌ها، رنگ‌های شیمیایی، سدیم، نمک و مواد نگهدارنده اشاره کرد و تعجبی ندارد که روزانه آمار بیماری‌هایی همچون دیابت، سرطان، فشار خون، چاقی، مشکلات قلبی، حمله قلبی و کلسترول و به دنبال آن تعداد قربانیان این بیماری‌ها بیشتر می‌شود.

تولیدکنندگان صنایع غذایی موظف هستند بر روی برچسب محصولات، مواد استفاده شده در آن را ذکر کنند و محصولات مضر و کشنده را که در آن استفاده شده پنهان نکنند تا افراد بتوانند با افزایش آگاهی از مصرف چنین مواد غذایی جداً خودداری کنند.

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ