راه های از بین بردن زردی دندان با جوش شیرین

پانته آ توتونپیان
با این روش زودتر از هر وش دیگر دندان هایتان سفید و براق خواهند شد مواد طبیعی که در این مطلب به آن ها اشاره خواهیم کرد مهمترین تاثیر را در از بین بردن زردی دندان هایتان دارند

بدون شک داشتن لبخندی زیبا برای همه ما اتفاقی دل انگیز و دوست داشتنی است؛ اما واقعیت این است که بهره مندی از آن کار چندان ساده ای است. به همین دلیل، بسیای از ما هزینه های گزافی را صرف زیبا و سفید کردن دندان هایمان می کنیم. روش هایی پر هزینه که گاهی نتیجه مطلوبی هم به دنبال ندارد. این در حالی است که با رعایت برخی نکات به سادگی می توان از زرد شدن دندان ها جلوگیری کرد و بدون نگرانی و با خیالی راحت لبخند زد. در این گزارش شما را با سه شیوه خانگی کم هزینه ولی مؤثر در سفید شدن دندان ها آشنا می کنیم.
ترکیب جوش شیرین با آب لیمو
این یکی از قدیمی ترین و در عین حال کاراترین روش های سفیدسازی دندان هاست. جوش شیرین ماده ای است که نه تنها در تولید بسیاری از خمی دندان ها استفاده می شود بلکه درون برخی مواد شوینده خانگی نیز یافت می شود. در واقع، خاصیت سفید کنندگی و تمیز کنندگی جوش شیرین آن را به ماده ای پر کاربرد در صنایع بهداشتی بدل کرده است. ترکیب این جوش شیرین با آب لیمو ماده ای سفید کننده در اختیار شما می گذارد که اثر گذاری به مراتب بیشتر از خمیر دندان بر جای می گذارد.

جوش شیرین با توت فرنگی و نمک
توت فرنگی یکی از غنی ترین منابع ویتامین C است، ویتامینی که نقش مهمی در سلامت دندان ها ایفا می کند. این میوه خوش طعم و لذیذ به کاهش پلاک های دهان که یکی از دلایل اصلی زردی دندان هاست کمک شایانی می کند. ترکیب توت فرنگی به همراه نمک و جوش شیرین موجب از بین رفتن چربی ها و مواد موجود روی دندان می شود.

شست و شو با روغن نارگیل
اگر به امتحان کردن هیچ یک از دو روش بالا تمایلی ندارید این پیشنهاد را از دست ندهید، روغن نارگیل تمام آن چیزی است که شما برای شست و شوی دهان و دندانتان نیاز دارید. شاید قدری تعجب بکنید؛ ولی این ماده روغنی کمک قابل توجهی به سفید کردن دندان ها می کند. اسید لوریک موجود در این روغن به شکل معجزه آسایی زردی روی دندان ها را از بین می برد.

منبع : آکا ایران

جرم گیری دندان در خانه و بدون هزینه !

سفید کردن دندان در سه دقیقه !

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
پروانه

پروانه

1395-04-26 - 23:16 پاسخ

سلام.لطفامقدارجوش شیرین وابلیموو هرچندوقت میتونیم ازاین روش استفاده کنیم .مرسی

سپیده

سپیده

1395-04-15 - 20:46 پاسخ

سلام ببخشید میشه مدت زمان مصرف و مقدار جوش شیرنی که باید با ابلیمو مخلوط کنیم بذارید رو سایت

زهرا

زهرا

1395-02-18 - 09:44 پاسخ

با سلام میشه لطفا بگید که هر کدوم رو چه جوری استفاده کنیم (طریقه ی مصرف )؟!!! ممنون