عمل های زیبایی در بین بازیگران- (قسمت اول)

a.mahammadi
این روزها دیدن چهره های دستکاری شده هنرپیشه ها آنقدر برایمان عادی شده است که ناخودآگاه زیبایی طبیعی هر بازیگری را هم به عمل های جراحی اش نسبت می دهیم.

در کشوری که یکی از پیشتازان عمل جراحی زیبایی در دنیاست و ملاک های زیبایی طبیعی جای خودش را با عمل های پر خرج زیبایی عوض کرده است، ستاره ها هم با چهره های مصنوعی، شانس بیشتری برای تصاحب قلب مردم پیدا کنند! به خصوص این که آنقدر عمل زیبایی رایج شده که اگر کسی که پول دارد و در مرکز توجه است عمل نکند جای تعجب دارد! جالب اینجاست که بازیگران مرد هم از قافله عمل های جراحی زیبایی به ویژه بینی عقب نیفتاده اند. حسام نواب صفوی، حمید گودرزی، حامد کمیلی و سپند امیر  سلیمانی از جمله بازیگران مرد هستند که عمل زیبایی بینی را انجام داده اند. در این بین عده زیادی هم هستند، که محبوبیت و شهرتشان را وابسته به ظاهر مصنوعی و دستکاری شده نمی دانند و ترجیح می دهند با همان چهره اصلی و ساده شان به قلب مخاطبانشان نفوذ کنند. بازیگرانی که با وجود شهرت، در برابر عمل های زیبایی مقاومت کرده اند و در حرفه شان موفق هم بوده اند. در بعضی مواقع هم نقص ظاهری یک بازیگر، فرصت های بیشتری را برای تجربه نقش های متفاوت و به ویژه تاریخی در سر راه او قرار داده است. اما کدام بازیگران در مقابل عمل زیبایی مقاومت کرده اند؟
«یوسف صیادی» از آن بازیگرانی است که بینی اش جزئی از کاراکتر شخصی اش در بازیگری است و اگر بینی اش را عمل کند، دیگر هرگز آن بازیگر سابق نخواهد بود. او با این وجود، هنوز هم صورتش را دستکاری نکرده است.

«جواد رضویان» و «ارژنگ امیر فضلی» و «علیرضا خمسه» هم که هر سه بازیگر مجموعه ها و فیلم های طنز هستند، از جمله کسانی اند که ظاهرشان را مانعی بر شهرتشان نمی دانند.

«داریوش فرهنگ»، «رضا کیانیان» و «داریوش ارجمند» هم از جمله بازیگرانی هستند که بینی های بزرگ و گوشتی دارند. اما به دلیل طبیعی بودن چهره شان، نقش های ماندگار تاریخی زیادی را ایفا کرده اند که هرگز با وجود بینی های ظریف و عمل شده نمی توانست آنقدر به دل مخاطبان بنشیند.

هرچند بازیگران زن کشورمان در عمل های جراحی زیبایی، گوی سبقت را از بازیگران دیگر کشورها ربوده اند، اما در میان آن ها هستند کسانی که تن به عمل های جراحی زیبایی نداده اند و با چهره طبیعی خودشان جلوی دوربین ظاهر می شوند.

گلاره عباسی یکی از بازیگران زنی است که مخالف سرسخت عمل های زیبایی است. او تا کنون پیشنهاد اطرافیان را برای عمل بینی رد کرده است و عقیده دارد، بازیگر باید نقش های مختلفی را در طبقه های مختلف بازی کند و این عمل ها عواطف صورت را می گیرد. او کاملا فرم بینی اش را می پسندد و فکر می کند با عمل بینی، شخصیتش در بازیگری را از دست خواهد داد.

شاید شما هم با دیدن چهره «مریم امیر جلالی» و «شقایق دهقان» در مجموعه های طنز با خودتان فکر کرده باشید که چرا بینی شان را عمل نمی کنند؟! اما همین فرم صورت و بینی است که کاراکتر آن ها را مخصوص به خودشان کرده است. شقایق دهقان درباره مقاومتش در برابر عمل زیبایی می گوید که خیلی ها از جمله مادرش از او خواستند بینی اش را عمل کند و اگر بازیگر نبود حتما این کار را می کرد اما به عنوان یک بازیگر برای شغلش احترام قائل است و به نظرش با دماغ عمل کرده نمی شود خیلی از نقش ها را بازی کرد یا با صورت بوتاکس شده هرگز نمی توان اخم کرد. به عقیده او، عمل جراحی به درد کار مدلینگ می خورد نه بازیگری!
 مریل استریپ، بازیگر پرآوازه هالیوود که با 19 بار نامزدی جایزه اسکار، قطعا پر افتخار ترین بازیگر زن سینمای مدرن است، یکی از مخالفان سر سخت عمل های زیبایی است. او با اینکه بینی نسبتا بزرگی دارد، هرگز حاضر به عمل جراحی نشده است و عقیده دارد این عمل ها چهره را بی احساس می کند و دوست دارد طرفدارانش احساسات او را در چهره اش ببینند.

لطفا ادامه مطلب را در عمل های زیبایی در بازیگران (قسمت دوم) بخوانید

منبع: روزنامه خراسان

بازیگران، خواننده و فوتبالیست ایرانی، قبل و بعد از عمل

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ