زن معلول در میان شعله‌های آتش جان باخت/ علت آتش سوزی مشخص شد!+تصاویر

jalalvand
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: در حادثه آتش سوزی بیمارستان 17 شهریور شهر برازجان یک زن 70 ساله معلول جان خود را از دست داد.

قاسم قائدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حادثه آتش سوزی بامداد امروز بیمارستان 17 شهریور شهر برازجان این استان یک زن 70 ساله معلول که در این بیمارستان بستری بود، بر اثر سوختگی جان خود را از دست داد.

وی افزود: در زمان آغاز آتش سوزی در این بیمارستان 13 بیمار بستری بودند که با کمک نیروهای بیمارستان، آتش نشانان و امدادگران همه بیماران از ساختمان آتش گرفته خارج و برای پیگیری درمان به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شدند.

وی اضافه کرد: هم اکنون حال مابقی بیماران انتقالی از بیمارستان 17 شهریور به شهید گنجی رضایت بخش گزارش شده است.

قائدی بیان کرد: هم اکنون آتش سوزی در بیمارستان 17 شهریور برازجان بطور کامل خاموش شده و نیروهای مدیریت بحران، آتش نشانان و امدادگران در حال پاکسازی محل هستند.

وی یادآورشد: با وجود اینکه نیروهای آتش نشانی شهرداری برازجان پس از 15 دقیقه از آغاز آتش سوزی در محل حادثه حضور یافته و مشغول خاموش کردن آتش بودند اما به دلیل استفاده از پی وی سی بعنوان دیوارپوش دراین بیمارستان حجم آتش سوزی گسترده شده بود و مهار آن سه ساعت طول کشید.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر اظهارکرد: مدیریت بحران در این حادثه بخوبی صورت گرفت و نیروهای آتش نشان و ستاد مدیریت بحران از شهرهای مختلف استان به کمک همکاران خود در شهر برازجان آمدند و خسارت و تلفات حادثه را به حداقل کاهش دادند.

قائدی گفت: علت آتش سوزی اتصال برق در مونیتورینگ بخش آی سی یو بوده که باعث خسارت کلی به بخشهای آی سی یو، قلب و درمانگاه تخصصی این بیمارستان شده است.

وی افزود: میزان خسارت این حادثه پس از بررسی نهایی کارشناسان برآورد و اعلام خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک مرتبط: بیمارستان برازجان بوشهر در آتش سوخت!

یک نفر در اثر آتش سوزی بیمارستان برازجان کشته شد!

سخنگوی سازمان امداد و نجات: حادثه بیمارستان 17 شهریور 13 نفر مصدوم دارد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ