حقیقت یا دروغ؟! درخواست کمک توانبخشی در شبکه های اجتماعی! اخبار موثق بخوانید!

faateme1366
مدیر کل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: برخورد و پی گیری اقدام غیر موجه برخی از مراکز توانبخشی در شبکه های اجتماعی/احساسات جامعه را در شبکه های اجتماعی جریحه دار نکنید. پخش اخبار کذب موجب سوء استفاده احتمالی از افراد نیکوکار می شود

مدیر کل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت خواستار پی گیری سازمان بهزیستی کشور در اقدام غیر موجه یکی از مجتمع های توانبخشی در شبکه های اجتماعی شد.

دکتر سید محمد حسین میردهقان با ارسال نامه ای به دکتر بند پی رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به خبر منتشر شده در یکی از شبکه های اجتماعی مبنی بر درخواست یک مرکز توانبخشی و کمک از خیرین جهت تامین هزینه مالی جراحی یک بیمار، خواستار بررسی و پیگیری فوری این ادعا شد.

به گفته دکتر میردهقان ، یکی از افراد این مرکز با انتشار عکس و استفاده از ادبیات خاص با تحریک احساسات اجتماعی از تماس گیرندگان با این مرکز در خواست تامین هزینه مالی جراحی یک بیمار را می کند.

دکتر میردهقان با تاکید بر این که با توجه به گستردگی شبکه های اجتماعی و اثرات سوء انتشار اخبار کذب که منجر به جریحه دار شدن احساسات جامعه و سوء استفاده احتمالی از افراد نیکوکار خواهد شد، خواستار اتخاذ تمهیدات لازم سازمان بهزیستی برای عدم تکرار اقدام مشابه مراکز توانبخشی تحت پوشش این سازمان شد.

منبع: وزارت بهداشت

دروغ تبلیغ درمان MS در ماهواره + تکذیبیه!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ