با این ترفندها خوش‌عکس‌تر شوید-قسمت دوم

مهرناز زاوه
برای آنکه چشمان‌تان در عکس بدرخشد، به یک منبع نور خیره شوید. نگاه کردن به یک لامپ روشن یا چراغ‌های درخت کریسمس باعث می‌شود چشم‌هایتان در عکس سوسو بزنند.

در ادامه‌ی قسمت اول شما را با نکاتی آشنا می‌کنیم که می‌توانید به کمک آنها یک سوپرمدل شوید.
۱۴. به افق‌های دور بنگرید. از نگاه کردن مستقیم به لنز دوربین خودداری کنید. کمی صورتتان را کج نگه دارید تا تصویرتان عمق بیشتری پیدا کند.
۱۵. فرض کنید روی فرش قرمز هستید: دست‌هایتان را دور کمر بگذارید و به بدن‌تان زاویه بدهید. در همین حال، سرتان را به سمت دوربین بچرخانید. شاید این ترفند کلیشه‌ای باشد، اما کمک می‌کند که در عکس لاغرتر به نظر برسید.
۱۶. از لوازم آرایشی براق‌کننده و اکلیلی روی صورت بپرهیزید. هر چیزی که صورت شما را براق نشان دهد، در عکس برجسته‌تر خواهد شد. کمی زرق و برق خوب است، اما اگر پوست‌تان چرب است، استفاده از لوازم براق‌کننده رو به روی دوربین چندان توصیه نمی‌شود. اگر نمی‌توانید از لوازم براق‌کننده صورت دل بکنید، بهتر است صورت‌تان را مات یا نیمه‌مات نگه دارید و روی استخوان گونه و پل بینی از هایلایت استفاده کنید تا در عکس بدرخشید.
۱۷. به علاوه، شما می‌توانید از لوازم براق‌کننده در زیر گردن‌تان استفاده کنید تا پوست‌تان در عکس درخشان جلوه کند. برای این کار، ترقوه و شانه‌هایتان را با پودرهای ملایم آرایش کنید تا درخشندگی مورد نیاز شما را فراهم کنند.
۱۸. جلوی یک دیوار سفید بایستید. رنگ روشن پس زمینه می‌تواند چهره شما را نورانی‌تر کند. رنگ سفید باعث می‌شود دوربین بتواند توازن صحیح بین رنگ‌ها را برقرار کند. با این کار رنگ پوست‌تان خیلی صورتی و زرد نخواهد شد.
۱۹. از رژ لب روشن‌تر استفاده کنید. زیرا رنگ‌های تیره لب‌ها را کوچک‌تر می‌دهند. از بکارگیری رژ لب‌های مات‌کننده خودداری کنید، چون شما را بی‌روح و سالخورده نشان می‌دهد. پس سعی کنید از رنگ‌های روشن استفاده کنید.
۲۰. در تصاویر بیشتری حضور داشته باشید! افرادی که فکر می‌کنند خوش عکس نیستند، اغلب از عکس گرفتن فراری هستند، در حالی که عکس گرفتن به تکرار و تکرار نیاز دارد. حتی سوپر مدل‌های زیبا هم در بعضی عکس‌ها خوب به نظر نمی‌رسند. بگذارید عکاس چندین بار عکس بگیرد. حتما در یکی از عکس‌ها خوب خواهید افتاد.
۲۱. تصاویری که از بالای سر گرفته می‌شوند بهتر از تصاویری هستند که از پایین گرفته شده‌اند. اگر قدتان از عکاس بلند‌تر است، بهتر است روی یک صندلی بنشینید.
۲۲. از قرار گرفتن زیر نور مستقیم خودداری کنید، چون باعث می‌شود که سایه‌های عجیب و غریبی روی صورت‌تان بیافتد. برای عکس گرفتن از نور طبیعی یا نور مصنوعی ملایم استفاده کنید. مثلا می‌توانید پشت پنجره بایستید تا نور ملایم به صورت‌تان بتابد.
۲۳. برای اینکه ژست‌تان در بیاید، سعی کنید چیزی را در دست بگیرید و یا به آن تکیه کنید. به عنوان مثال، به دست گرفتن یک شاخه گل، شما را آرام‌تر نشان می‌دهد و به عکس‌تان شخصیت می‌بخشد.
۲۴. برای آنکه چشمان‌تان در عکس بدرخشد، به یک منبع نور خیره شوید. نگاه کردن به یک لامپ روشن یا چراغ‌های درخت کریسمس باعث می‌شود چشم‌هایتان در عکس سوسو بزنند.
۲۵. گفتن «سیب» قبل از عکس گرفتن را کنار بگذارید و به جای آن، یک چیز بامزه‌تر بگویید. بهترین کار این است که با عکاس شوخی کنید. مسلما شما هم با ما در این مسئله هم عقیده‌اید که یک لبخند طبیعی بیشتر به دل می‌نشیند تا یک لبخند مصنوعی.
منبع: dailymakeover

چرا بعضی‌ها برای زیبا شدن کارهای عجیب و غریبی می‌کنند؟!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ