پیام رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ

faateme1366
رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته هلال و روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر به تمامی اعضای این نهاد مردمی؛ ابراز امیدواری کرد که این ایام، فرصتی باشد برای نشان دادن و ترویج خدمات داوطلبانه هلال احمر به مردم و مسئولان و نیز فرصتی برای قدردانی از زحمات تمام اعضای جمعیت که به خوبی و شایستگی در راه اهداف والای این نهاد گام برمی‌دارند.

به گزارش سرویس سلامت و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در متن پیام دکتر سید امیر محسن ضیائی آمده است:«جهانی که در آن زندگی می کنیم؛ متشکل از رنگ ها، نژادها و زبان های مختلف و هزاران عقیده و باور؛ تنها با دست‌های مهربان و نوع دوست و ایمان به صلح و مودت؛ به پیکره واحدی از انسانیت تبدیل می شود. دست‌هایی که بی‌مزد و منت و با اندیشه والای ساختن جهانی به دور از آلام و دردها و رنج ها؛ هرجا که دستی دراز شده یا نگاهی در طلب یاری باشد، برای دست‌گیری و یاری‌گری آماده اند.

19 اردیبهشت، روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر؛ روز جهانی این دست‌های مهربان است. این روز را و هفته هلال را که همچون نشانه‌ای از مهربانی‌ها در تقویم دل‌ها؛ حک شده، به تمامی امدادگران، جوانان، داوطلبان و کارکنان این نهاد مردمی؛ تبریک می گویم و امیدوارم این ایام فرصتی باشد برای نشان دادن و ترویج خدمات داوطلبانه هلال احمر به مردم و مسئولان و نیز فرصتی برای قدردانی از زحمات تمامی اعضای جمعیت که به خوبی و شایستگی در راه اهداف والای این نهاد گام بر می دارند.

همچنین در پایان این هفته، چهارمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر را نیز پیش رو داریم که ان شاءالله، انتخاباتی آرام و عادلانه برگزار شود و شایسته‌ترین منتخبان، وارد لایه‌های تصمیم‌گیر جمعیت شوند.

امیدوارم در آستانه ماه شعبان از برکات معنوی این ماه مستفیذ شویم و در مسیر نوع دوستی و صلح و برای ساختن دنیایی مهربان‌تر، گام‌های‌مان استوار و امیدهای‌مان بی‌پایان باشد.»

منبع: ایسنا

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ