در نمایشگاه بین المللی تهران، شرکت کاوه را به یاد داشته باشید!

zahra
شرکت کاوه در نوزدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، صنایع دارویی و خدمات سلامت (ایران هلث) که از 26 الی 29 اردیبهشت ماه 1395 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، حضور دارد. این شرکت با تولیدات باکیفیت وآخرین دستاوردهای تولید و عرضه محصولات کم نظیرش مانند تولید پدهای زخم بستر دیابت و سوختی با نام تجاری ابوخلساء و تولید رول گاز وازلینه به نمایش خواهد گذاشت. هدف این شرکت این است که در نمایشگاه ایران هلث که پرسابقه‌ترین و شاخص‌ترین نمایشگاه بخش سلامت کشور است (از سال 1368 تا کنون برگزار شده است) هموطنان ومتخصصین از آن بهره مند شوند.

شرکت باند و گاز و پنبه کاوه در نوزدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی ،دندانپزشکی، آزمایشگاهی، صنایع دارویی و خدمات سلامت (ایران هلث) که از26 الی29اردیبهشت ماه 1395 در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود، حضور داشته و تولیدات باکیفیت وآخرین دستاوردهای تولید و عرضه محصولات کم نظیرش مانند پدهای زخم بستر، دیابت و سوختگی با نام تجاری ابوخلساء و تولید رول گاز وازلینه  با نام تجاری کاوه به نمایش خواهد گذاشت تا در نمایشگاه ایران هلث که پرسابقه ترین و شاخص ترین نمایشگاه بخش سلامت که از سال 1368 تا کنون می باشد ،هموطنان ومتخصصین گرامی از آن بهره مند شوند .

این نمایشگاه جایگاه مناسبی برای برقراری ارتباطات، اطلاع رسانی و عرضه تجربیات، توانمندی ها و یافته های شرکت کاوه و همچنین دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقادهای مسئولین مراکز درمانی و مصرف کنندگان عزیز می باشد. همچنین با وجود کارشناسان مجرب شرکت کاوه در زمان برگزاری این نمایشگاه از کلیه علاقمندان به منظور بازدید از غرفه این شرکت دعوت به عمل می آید.

وعده دیدار ما: نمایشگاه بین المللی سالن خلیج فارس(44) غرفه 4 از 10 صبح الی 18 بعد از ظهر

شما عزیزان برای ارتباط با شرکت کاوه می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02122050301

فکس:02122055665

آدرس شرکت کاوه:  تهران، خیابان ولیعصر ، روبروی پارک ملت، کوچه عاطفی، شماره ١٠٦  

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ