لاغری با معجون بادمجان!

پانته آ توتونپیان
بادمجان در جهت کاهش وزن و به خصوص کاهش چربی‌ های شکمی نقش موثری دارد.

بادمجان  حاوی آنتی‌اکسیدان‌ ها و مواد معدنی مختلف مانند پتاسیم و ویتامین‌هاست. و به علت کالری کمی که دارد یک  همیار لاغری محسوب می‌شود.بادمجان جریان خون را بهبود بخشیده و فیبر موجود در آن   میزان قند و کلسترول خون را کاهش می‌دهد. بادمجان مدر بوده وسبب  ترشح صفرا و معالجه  کم خونی می شود . بادمجان با دارا بودن خواص تغذیه ای بی شمار در  رژیم های لاغری وکاهش وزن به کمکتان می آید ومصرف آن بسیار سودمند خواهد بود. این نوشتار قصد دارد تا برای کاهش چربی های دور شکم تهیه معجونی از بادنجان را به شما معرفی کند .

طرز تهیه معجون بادنجان :
یک عدد بادمجان بزرگ را بشویید سپس بادمجان را به اندازه  مکعب‌های کوچکی خرد کنید. بادمجان‌های خرد شده را داخل قابلمه ریخته  و مقداری آب به آن اضافه کنید به طوری که تا نصف بادمجان‌ها را بپوشاند. سپس ۵ دقیقه آن را بجوشانید وبگذارید تا خنک شود حال  محتویات درون قابلمه را درون صافی ریخته و صاف کنید و آب آن را در یک  شیشه  بریزید و داخل یخچال بگذارید.روزانه مصرف ۳ تا ۴ لیوان از آب بادمجان به دست آمده برای تناسب اندام به شما توصیه می شود . هر روز آب بادمجان تازه تهیه کنید و لیوان اول را صبح ناشتا  و لیوان آخر را قبل از خواب میل نمایید . برای اثربخشی این معجون نوشیدن آن را  تا دوهفته ادامه دهید.

طرزتهیه معجون بادمجان آب پرتقال جهت کوچک کردن شکم:
یک عدد بادمجان بزرگ را به ۷ قسمت مساوی تقسیم کنید و با آب حاصل از دو عدد پرتقال  ترکیب کنید و  صبح ناشتا  به مدت دو هفته آن را بنوشید . البته اثربخشی آب بادمجان  در این است که به همراه  یک رژیم غذایی کم کالری وانجام  ورزش(۳ جلسه در هفته) مصرف شود.

منبع  : salamatweb.ir

شکم صاف می‌خواهید؟ آب بادمجان بنوشید!

بادمجان چاق کننده است یا لاغر کننده؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ