طب سوزنی زیبایی برای گونه گذاری و چاقی صورت

jalalvand
واقعیت این است که طب سوزنی زیبایی یک روش درمانی کاملاً ایمن و بی خطر است برای زیبایی و لیفت پوست صورت و گردن، افزایش حجم عضلات و چاق شدن صورت و کاهش غبغب و منافذ پوستی است.

سوزن‌ها در لایه بیرونی زیرین پوست فرو می‌روند که فرد تنها سوزش بسیار کمی را شاید حس کند.این روش هیچ دردی ندارد و هیچ گونه مواد شیمیایی در بدن تزریق نمی‌شود و عاری از هر گونه عوارض جانبی جدی می‌باشد.

به طور کلی و با در نظر گرفتن تمام این مسائل، اگر شخصی به دنبال یک روش درمانی جوانسازی جایگزین برای داشتن ظاهری جوان‌تر در هر سنی است، طب سوزنی بهترین گزینه زیبایی پوست و لیفت عضلات و چاقی صورت و رفع چین و چروک است.

همچنین این روش بسیار به صرفه و ماندگار است. پزشکان طب سوزنی معمولاً معاینه و مشاوره به سبک طب چینی نیز دارند. پس از انجام و تکمیل درمان، جلسات ماهانه یا سالانه برای حفظ تأثیر و ماندگاری اثر طب سوزنی، انجام می‌شود.

روش‌های طبی جایگزین همانند طب سوزنی زیبایی یا آرایشی هر روز در میان مردم محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. روش‌های درمانی بسیار زیادی وجود دارند که تأثیر گذاری برخی از آنها ثابت شده و برخی دیگر هنوز ثابت نشده است.

پیدا کردن و کشف روش‌های جدید طبی خصوصاً زمانی که طب رایج امروزی در درمان بسیاری از بیماری‌ها ناتوان مانده است، بسیار مهم و اثر بخش است.

گونه گذاری طبیعی و افزایش حجم عضله با طب سوزنی چاقی صورت

طب سوزنی زیبایی صورت به راحتی جریان خون صورت و پوست و عضلات آن را زیاد می کند.رطوبت پوست را افزایش می دهد و باعث حجم دهی به بافت صورت می شود.

با گذشت زمان و افزایش سن، عضلات صورت و گونه ها به تدریج قوام خود را از دست می دهند و اصطلاحا شل یا افتاده می شوند.این افتادگی عضلات علاوه بر ایجاد ظاهری نا خوشایند سبب افزایش چین های صورت نیز می گردند.

به عنوان مثال شلی و افتادگی عضلات گونه ها باعث عمیق تر شدن چین کنار لبها ( بین کنار لب و کنار بینی ) می گردد یا شلی عضلات زیر چانه سبب ایجاد غبغب می شود و…

طب سوزنی زیبایی برای چاقی صورت و افزایش حجم گونه ها

طب سوزنی چاقی صورت با تحریک نقاط خاص صورت و انجام سبک و روش های کاربردی لازم، به بازگشت فرم اولیه عضلات و سفت شدن و بالا کشیدن گونه و در نتیجه بهبود شکل ظاهری پوست و از بین رفتن چین های کوچک و کاهش چین های عمیق کمک می کند.

از موارد خاص طب سوزنی زیبایی چاقی صورت بدون تزریق است، گونه ها نقش بسیار زیادی در زیبایی چهره دارند و امروزه افراد می توانند با آسودگی خاطر از طریق سوزن هایی بسیار ظریف مانند مو جهت برجسته کردن گونه یا به اصطلاح کاشت گونه استفاده کنند.

در طب سوزنی زیبایی به سبک کره ای و چینی می توان با قرار دادن سوزن در چند جلسه علاوه بر جوانسازی صورت در نقاطی از گونه، صورت و لب،

برای اینکه گونه و لب هایی برجسته داشته باشید و هیچ عارضه ای برای شما در بر نخواهد داشت.انتظارات شما از برای افزایش سایز لب و حجم گونه مثل تزریق ژل غیر طبیعی است.

تاثیرات طب سوزنی زیبایی صورت و گردن برای جوانسازی پوست

1- کاهش یا محو شدن خطوط یا چروک ریز پوست

2- تراز شدن خطوط عمیق‌تر، مانند خط خنده، اخم و پیشانی و دور لب

3- ناحیه فک می‌تواند کوچک شود و موجب برطرف شدن غبغب می شود،

4- در افرادی که پوست در حال شل و آویزان شدن است، می‌تواند خط آرواره را مشخص و متمایز کند.

5- افراد مبتلا به جای آکنه یا جوش و سرخ شدگی صورت تغییراتی رفع اثرات زخم را احساس می‌کنند.

6- پوست لطیف‌تر و شاداب‌تر و بدون منافذ باز پوستی می‌شود.

7- گونه‌ها صاف‌تر یا برجسته تر می‌شوند و در افرادی چاقی صورت ایجاد می شود.

8- سفتی کلی پوست می‌تواند ثبات بیشتری داشته باشد.

9- در صورتی که صورتتان سرخ و برافروخته می‌باشد به طرز قابل توجهی این سرخی را کاهش خواهد داد.

10- خال‌های و لک‌های ناشی از بالا رفتن سن، آفتاب و مشکلات کبدی محو شده‌اند.

11- لک‌های پر رنگ کوچک روی صورت برطرف شده‌اند.

12- چروک‌های قسمت سر سینه برطرف شده‌اند.

13- خطوط عمودی روی گردن که بعضی از افراد به آن مبتلا هستند برطرف شده‌اند.

منبع: سالم چی- سیمرغ

لینک مرتبط:آیا طب سوزنی لاغر می کند؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ